Skip to main content

Ylläpito- ja tukipalvelumme takaavat sen, että asiakkaamme saavat täysimääräisen hyödyn järjestelmästämme. Tukea on saatava silloin kun sitä tarvitsee, oli sitten kyse teknisestä tai käyttöön liittyvästä ongelmasta.

Meille on tärkeää että asiakkaana saat parhaimman mahdollisen käyttökokemuksen tuotteestamme ja että se vastaa mahdollisimman hyvin tarpeisiisi. Rediteqin ammattitaitoinen henkilökunta on valmiina auttamaan, jotta järjestelmämme käyttö on mahdollisimman sujuvaa.

Tukipyynnöt ovat tärkeä osa kehitystyötä

Tukipyyntöihin vastaa yleensä ensimmäisenä Mats, joka tarpeen mukaan siirtää pyynnön eteenpäin. Tukipyyntö lähetetään muun muassa siksi, jos on sattunut jokin virhe ja tiedustellaan miten se kuuluu korjata, tai jos on jotain muita teknisiä ongelmia tai epätietoisuutta.

– Aika yleistä on, että ei esimerkiksi pääse kirjautumaan järjestelmään tai salasana on unohtunut, Mats kertoo.

Ongelmien ratkaisun yhteydessä saatetaan myös toivoa, että ohjelmassa olisi jokin tietty ominaisuus. Tukipyynnöt ovatkin tärkeä osa kehitystyötämme. Niiden kautta tulevat palautteet ja korjausehdotukset auttavat kehittämään tuotetta koko ajan eteenpäin.

– Joskus tapahtuu myös sitä, että järjestelmässä on jokin virhe ja se sitten korjataan, kertoo ohjelmistokehittäjämme Petteri.

Kiitosta nopeudesta ja Koski-osaamisesta

Mats ja Petteri kertovat, että tukipalvelusta on tullut paljon positiivista palautetta. Kiitosta on tullut palvelun nopeudesta ja erityisesti osaamisestamme Koski-tiedonsiirroissa.

– Järjestelmämme lähettää tietoja sekä Koskeen että eHOKS-palveluun. Välillä siirroissa ilmenee virheitä, jos esimerkiksi jonkin tieto puuttuu. Joskus virhe on helppo korjata, joskus se on kryptisempi, Mats kertoo.

Rediteqillä panostamme siihen, että asiakas saa tarvitsemansa tuen mahdollisimman nopeasti palvelun laadusta ja ystävällisyydestä tinkimättä. Olemme panostaneet koko 30-vuotisen historiamme ajan hyvin palvelevaan tukeen. Tärkeä syy yrityksemme jatkuvuuteen onkin erinomaiseksi arvioitu tuki- ja ylläpitopalvelumme!

Tukipyyntöihin vastaa ensimmäisenä Mats

Teksti ja kuvitus: Veera Heinonen

Lisää ajankohtaisia artikkeleja

Olemme mukana koulutusjohdon foorumissa 12.4.2022

| Ajankohtaiset, Uutinen | No Comments
Osallistumme tiistaina 12.4. Suomen Yrittäjien järjestämään Koulutusjohdon foorumiin Scandic Parkissa Helsingissä.   Tänä vuonna tapahtuma keskittyy ilmastonmuutoksen yrityksille asettamiin osaamis-…

Uusia H5P -tehtävätyyppejä saatavilla

| Ajankohtaiset | No Comments
H5P-työkalun avulla voidaan helposti ja nopeasti luoda lukuisia erityyppisiä tehtäviä ja sisältöjä verkkokursseille ja –sivuille. H5P tarjoaa kymmeniä erilaisia tehtävätyyppejä,…

ESCO-luokitukset tarjoavat yrityksille oikotien osaamisten määrittelyyn

| Ajankohtaiset, Asiantuntija-artikkeli | No Comments
Henkilöstön osaaminen mahdollistaa yrityksen menestyksen ja on yhä useammin yrityksen tärkein pääoma. Osaamispääoman tai -tarpeiden kuvaaminen ja pelkkä sanoittaminen on…

Sähköinen harjoittelusovellus muuttaa toimintatavat sosiaali- ja terveysalan harjoitteluissa

| Ajankohtaiset, Asiantuntija-artikkeli | No Comments
*Tämä artikkeli on lyhennelmä alkuperäisestä artikkelista, johon löydät linkin sivun lopusta Sopro Online -harjoittelusovellusta on testattu vuosien 2019–2021 aikana Turun…