Skip to main content
facebook
youtube
myynti@rediteq.fi
(02) 282 8990
Asiakastuki
Close Search
search
Menu
Etusivu
Ratkaisut
Yrityksille
Osaamisen johtaminen ja kehittäminen
LMS henkilöstökoulutukseen
LMS koulutusyrityksille
Mobiili oppimisalusta
Perehdytys
Työohjeet
Rekrytointisovellus
Whistleblowing-kanava
ChatGPT-botti
Oppilaitoksille
Opiskelijoiden ja koulutusten hallinta
Campus Pro LMS
Opintohallinnon valmisratkaisu Sopro Online
Mobiili oppimisalusta
Työelämässä oppimisen ohjausalusta
Tekoäly oppilaitostuotteissa
Whistleblowing-kanava
Palvelut
Referenssit
Yritys
Rediteq Oy
Yhteystiedot
Ajankohtaista
Avoimet työpaikat
Whistleblowing
Tuki
Tukipalvelu
Asiakasintra
Ota yhteyttä
Demo
search
1
Valitse tuote
2
Tilaajan tiedot
3
Yrityksen tiedot
4
Vahvistus
Sopro Online
Laske hinta ja tilaa Sopro Online
Valitse tuote
(Pakollinen)
STARTER
INTRODUCTION
COMPETENCE
REKRY
Käyttäjälisenssi
(Pakollinen)
Arvioi organisaatiosi käyttäjämäärä (lisenssiä päivitetään tarvittaessa vastaamaan toteutunutta aktiivista käyttäjämäärää)
max. 5 käyttäjää
max. 40 käyttäjää
max. 100 käyttäjää
max. 200 käyttäjää
max. 300 käyttäjää
max. 400 käyttäjää
max. 500 käyttäjää
Kampanjakoodi
Huom. lomakkeella näkyvät palvelun normaalihinnat. Huomioimme kampanjakoodin mukaisen alennuksen tilauksesi yhteydessä.
Valitse sopimus
(Pakollinen)
Vuosisopimuksella
Kuukausisopimuksella
Valitse sopimus
(Pakollinen)
Kuukausisopimuksella - 99€/kk
Vuosisopimuksella - 10 työpaikkailmoitusta vuodessa
Vuosisopimuksella - 20 työpaikkailmoitusta vuodessa
Vuosisopimuksella - 30 työpaikkailmoitusta vuodessa
Kuukausihinta (ALV 0%)
Hintaan lisätään ALV 24%
Tilaajan tiedot
Täytä tarvittavat tiedot
Nimi
(Pakollinen)
Etunimi
Sukunimi
Sähköposti
(Pakollinen)
Puhelin
(Pakollinen)
Oletko ohjelmiston pääkäyttäjä?
(Pakollinen)
Kyllä, pääkäyttäjä on sama henkilö kuin tilaaja
Ei, pääkäyttäjä on eri henkilö
Luomme organisaation ensimmäiselle käyttäjälle pääkäyttäjän tunnukset, mikä tarkoittaa sitä että hän saa mm. oikeudet luoda uusia käyttäjiä järjestelmään. Mikäli tulevan pääkäyttäjän on tarkoitus olla joku muu kuin sinä itse, lisääthän tulevan pääkäyttäjän tiedot alle.
Pääkäyttäjän nimi
(Pakollinen)
Etunimi
Sukunimi
Pääkäyttäjän sähköposti
(Pakollinen)
Pääkäyttäjän puhelin
(Pakollinen)
Yrityksen tiedot
Täytä tarvittavat tiedot
Yritys
(Pakollinen)
Y-tunnus
(Pakollinen)
Verkkolaskutusosoite
(Pakollinen)
Tuemme tällä hetkellä vain sähköistä laskutusta
Välittäjätunnus
(Pakollinen)
Yrityksen toimipaikan osoite
Lähiosoite
Postitoimipaikka
Postinumero
Vahvistus
Tarkista vielä, että kaikki tiedot ovat oikein ja paina sitten Lähetä. Mikäli haluat muuttaa tietojasi, voit palata taaksepäin sivun alareunasta.
{all_fields}
Sopimusehtojen hyväksyminen
(Pakollinen)
KÄYTTÖ- JA PALVELUEHDOT: SOPRO ONLINE (VAKIOVERSIOT)
1. Tausta ja tarkoitus
Näitä käyttö- ja palveluehtoja (”Sopimusehdot”) sovelletaan Rediteq Oy:n, Y-tunnus:
0832052-7, osoite Aninkaistenkatu 14 B 35, 20100 Turku (”Toimittaja”) ja sen asiakkaan (”Asiakas”) välillä Sopro Online pilvipalvelun käytössä (”Palvelu”). Asiakas on yritys tai organisaatio, jolla on Y-tunnus. Palvelua ei tarjota yksityishenkilöille. Näitä sopimusehtoja sovelletaan Sopro Onlinen käyttöä koskeviin sopimuksiin, mikäli Toimittajan ja Asiakkaan välille ei ole tehty erillistä sopimusta. Sopimusehdot ovat voimassa koko sopimuksen voimassaolon
ajan ja niiden viimeisin versio on saatavilla toimittajan verkkosivuilla https://rediteq.fi/SoproOnlinePalveluehdot
2. Sopimuksen kohde
Toimittaja tarjoaa Asiakkaalle Internetin kautta Palvelua, jolla Asiakas pystyy kehittämään organisaationsa osaamista mm. oppimisalustan ja kehittymissuunnitelman avulla, sekä rekrytoimaan uusia työntekijöitä. Palvelun toimittaminen Asiakkaalle käsittää Ohjelmiston (”Ohjelmisto”) ja datan Tallennustilan (”Tallennustila”). Tämä sopimus koskee vakioitua Sopro Online Palvelua, josta käytetään nimeä Sopro Online.
Näitä sopimusehtoja sovelletaan Sopro Onlinen vakioituihin versioihin Starter, Introduction, ja Competence. Mikäli Asiakkaan käytössä on pelkästään Rekry-paketti tai laajempi, lisäominaisuuksia sisältävä Sopro Online Enterprise versio, näiden sopimusehtojen sijaan käytetään Toimittajan ja Asiakkaan välille tehtyä erillistä sopimusta. Mikä Asiakas on hyväksynyt Toimittajan tekemän erillisen tarjouksen, joka sisältää näistä Sopimusehdoista poikkeavia ehtoja, sovelletaan ensisijaisesti kyseisen tarjouksen ja palvelusopimuksen ehtoja.
Asiakkaan ja Toimittajan välille syntyy Tilausopimus Palvelun toimittamisesta, kun Asiakas tilausta tehdessään hyväksyy nämä käyttö- ja palveluehdot.
3. Palvelun toimittaminen
Toimittaja tarjoaa Asiakkaalle Ohjelmiston tämän hetkisen version Internetin välityksellä. Tätä tarkoitusta varten Toimittaja asentaa Ohjelmiston palvelimelle, joka on Asiakkaan saatavilla Internetin kautta yleisimpien selainten uusimmilla versioilla. Asiakas on vastuussa teknisten edellytysten luomisesta palvelun käyttämiseksi.
Toimittaja kehittää Ohjelmistoa jatkuvasti ja parantaa sitä jatkuvin päivityksin Asiakkaan saataville. Asiakkaalla ei ole oikeutta vaatia uusia versioita tai tiettyjen toiminnallisuuksien mukaan ottamista sovellukseen. Toimittajalla on oikeus tehdä muutoksia Palveluun milloin tahansa. Toimittaja ei vastaa muutoksista Asiakkaalle mahdollisesti aiheutuvista kustannuksista. Asiakkaille ilmoitetaan palvelun olennaisista muutoksista. Palveluun voidaan tehdä vähäisiä muutoksia ilmoituksetta. Jos muutos aiheuttaa arvioidusti myös mahdollisen haittavaikutuksen Palveluun, Toimittaja informoi Asiakasta tällaisesta muutoksesta kolmekymmentä (30) päivää ennen muutoksen voimaantulopäivää.
Kun Asiakas tilaa Palvelun, luodaan Palveluun asiakaskohtainen Asiakastili (”Asiakastili”).
Käyttäjä (”Käyttäjä”) on palveluun rekisteröitynyt henkilö. Käyttäjät luovat itse tai Käyttäjille luodaan käyttäjäkohtainen Käyttäjätili (”Käyttäjätili”). Toimittaja luo Asiakkaan ensimmäiselle käyttäjälle pääkäyttäjäoikeudet sisältävän Käyttäjätilin.
Palveluun rekisteröityminen tarkoittaa, että Käyttäjä on antanut käyttäjätunnuksena käyttämänsä sähköpostiosoitteen, sekä vahvistanut sen saamansa sähköpostin avulla. Palvelun hinnoittelu perustuu Käyttäjien määrään ja erityisesti aktiivisten käyttäjien määrään.
Aktiiviset ja passiiviset käyttäjät määritellään seuraavasti:
Käyttäjä on aktiivinen (”Aktiivinen käyttäjä”), kun hän on a) rekisteröitynyt Palveluun sekä b) hänen viimeisimmästä kirjautumisesta palveluun ei ole pidempään, kuin 3 kalenterikuukautta, laskien viimeisimmästä kirjautumiskuukaudesta, se mukaan lukien. Mikäli viimeisimmästä kirjautumisesta on enemmän aikaa, käytetään Käyttäjästä termiä Passiivinen käyttäjä.
Käyttämällä Palvelua Käyttäjä sitoutuu noudattamaan näitä Sopimusehtoja sekä sopimusta henkilötietojen käsittelystä (”Tietosuojaseloste”), joka on laadittu EU:n Yleisen Tietosuojaasetuksen ja Suomen lain mukaisesti.
4. Palvelun hinnoittelu
Toimittaja ilmoittaa Palvelun ja Lisäpalveluiden hinnat Hinnastossa (”Hinnasto”) verkkosivuillaan osoitteessa https://rediteq.fi/SoproOnlineHinnasto Mikäli Asiakasta koskevat hinnat muuttuvat yli 3 % vuodessa, Toimittaja ilmoittaa hinnan muutoksesta Asiakkaalle vähintään 2 kk ennen hinnan muuttumista. Ilmoitus tapahtuu sähköpostiviestillä Asiakkaan pääkäyttäjälle, sen lisäksi että hinnat näkyvät hinnastossa.
Tilausta tehdessään Asiakas arvioi Palvelun tulevan käyttäjämäärän ilmoittamalla arvioidun käyttäjämäärän. Tätä arviota käytetään suuntaa antavana tietona. Tilausta tehdessään Asiakas valitsee kuukausilaskutuksen tai vuosilaskutuksen. Kuukausilaskutuksessa Asiakasta laskutetaan jälkikäteen toteutuneen käytön mukaan. Vuosilaskutuksessa Asiakasta laskutetaan etukäteen vuosi kerrallaan. Kuukausi- ja vuosilaskutuksen hinnat poikkeavat toisistaan.
5. Palvelusopimuksen laskuttaminen KUUKAUSILASKUTUS
Tilaussopimuksen kuukausihinta perustuu portaikkohinnoitteluun ja Asiakkaan Aktiivisten käyttäjien määrään. Toimittaja tarkistaa joka kuukausi Aktiivisten käyttäjien määrät ja laskuttaa menneen kuukauden määrän mukaan.
Ensimmäisen kuukauden laskutus (ensimmäinen laskutuskausi)
Palvelusopimus voi alkaa mihin aikaan tahansa kuukaudesta. Toimittaja laskuttaa Asiakasta 30 pv:n jälkeen siitä päivästä laskien, kun Toimittaja on luonut Asiakkaan pääkäyttäjälle käyttäjätilin. Hinta perustuu Hinnaston mukaiseen Palvelusopimushintaan ja Asiakkaan aktiivisten käyttäjien määrään 30 ensimmäisen päivän aikana.
Tyytyväisyystakuu 30 pv
Toimittaja tarjoaa Asiakkaalle tyytyväisyystakuuta. Mikäli Asiakas ei ole tilaamaansa Palveluun tyytyväinen, hän voi irtisanoa Palvelusopimuksen 30 päivän aikana Palvelusopimuksen alkamisesta, jolloin Asiakasta ei veloiteta lainkaan Palvelusopimuksesta. Tyytyväisyystakuuta ei tarjota palaavalle Asiakkaalle.
Laskutus ensimmäisen kuukauden jälkeen (seuraavat laskutuskaudet)
Mikäli Asiakas ei tee muutoksia, laskutus jatkuu 1 kk:n laskutusjaksoissa. Asiakkaan laskutuksessa huomioidaan automaattisesti Asiakkaan aktiivisen käyttäjämäärän mukaiset muutokset kuukausihintaan.
Ensimmäisen 30 pv:n laskutuskauden jälkeen Asiakas voi halutessaan siirtyä edullisempaan vuosilaskutukseen, jolloin laskutus tapahtuu etukäteen seuraavien 12 kuukauden ajalta. Mikäli aktiivinen käyttäjämäärä muuttuu 12 kuukauden kuluessa ylemmälle tasolle, Toimittaja veloittaa käyttäjämääräportaikkohintojen erotuksen ylityksen tapahduttua.
VUOSILASKUTUS
Tilausta tehdessään Asiakas arvioi Palvelun tulevan käyttäjämäärän ilmoittamalla arvion käyttäjämäärästä. Tätä arviota käytetään etukäteen tapahtuvan laskutuksen perusteena. Tilaussopimuksen hinta perustuu portaikkohinnoitteluun ja Asiakkaan Aktiivisten käyttäjien määrään vuositasolla. Toimittaja tarkistaa Aktiivisten käyttäjien määrät vuosisopimuskauden jälkeen. Mikäli Aktiivisten käyttäjien määrä minkään yksittäisen kalenterikuukauden aikana on ylittänyt arvioidun ja laskutetun hintaportaan mukaisen määrän, Toimittaja laskuttaa Asiakasta portaikkohintojen erotuksen verran.
Asiakas voi ilmoittaa milloin tahansa muutoksista tuleviin käyttäjämääriin, joiden pohjalta seuraavan kauden laskutus tapahtuu. Ilmoittaminen tapahtuu Toimittajan tukipalveluun osoitteessa tuki@rediteq.fi. Asiakas ei voi ilmoittaa laskutuksen käyttäjämääräksi pienempää määrää, mitä järjestelmässä laskutuskauden aloitushetkellä on.
Palvelusopimus voi alkaa mihin aikaan tahansa vuodesta. Toimittaja laskuttaa Asiakasta siitä päivästä laskien, kun Toimittaja on luonut Asiakkaan pääkäyttäjälle käyttäjätilin. Mikäli Asiakas ei tee muutoksia, sopimus ja laskutus jatkuu vuoden laskutusjaksoissa.
Maksuehdot
Kuukausilaskutuksessa laskutus jälkikäteen. Vuosilaskutuksessa laskutus etukäteen.
Maksuaika 14 vrk netto. Viivästyskorko on 8 %.
6. Palvelusopimuksen voimassaolo ja irtisanominen
Palvelusopimus alkaa päivästä, kun Toimittaja on luonut Asiakkaan pääkäyttäjälle käyttäjätilin, josta pääkäyttäjä saa rekisteröitymispyynnön sähköpostiinsa. Palvelusopimus on tämän jälkeen voimassa toistaiseksi siihen saakka, kun Asiakas tai Toimittaja irtisanoo sopimuksen, irtisanomisaika huomioiden. Sopimuksen irtisanomisessa noudatetaan tässä dokumentissa kuvattuja irtisanomisaikoja.
Irtisanominen Asiakkaan puolesta:
Kuukausilaskutukseen perustuva Palvelusopimus
Asiakas voi irtisanoa Palvelusopimuksen 30 päivän aikana Palvelusopimuksen alkamisesta ilman irtisanomisaikaa, jolloin Palvelusopimus päättyy välittömästi.
Asiakasta ei tässä tapauksessa veloiteta lainkaan.
Mikäli irtisanominen tapahtuu ensimmäisen 30 päivän jälkeen, Asiakas voi irtisanoa Palvelusopimuksen milloin tahansa 1 kk:n irtisanomisajalla, jolloin Palvelusopimus päättyy 1 kk:n päästä irtisanomispäivästä.
Vuosilaskutukseen perustuva Palvelusopimus
Asiakas voi irtisanoa Palvelusopimuksen milloin tahansa, mutta kuitenkin 1 kk ennen uuden vuosisopimuskauden alkamista. Tällöin Palvelusopimus päättyy laskutusjakson loppuun.
Irtisanominen tapahtuu joko Palvelun kautta tai toimittamalla Toimittajan tukipalveluun (tuki@rediteq.fi) sähköpostitse irtisanomisilmoitus.
Irtisanominen Toimittajan puolesta:
Toimittaja voi irtisanoa Palvelusopimuksen 12 kuukauden irtisanomisajalla tilanteessa, jossa Toimittaja lopettaa Palvelun tai muuttaa Palvelua niin merkittävästi, ettei aiempia sopimusehtoja voida muuttuneiden olosuhteiden takia noudattaa. Toimittaja pyrkii tarjoamaan tässä tilanteessa korvaavan Palvelusopimuksen.
Toimittaja voi irtisanoa Palvelusopimuksen ilman irtisanomisaikaa tilanteessa, jossa Asiakas on rikkonut palvelusopimusta tavalla, josta voi olla vaaraa Palvelun käytön jatkuvuuteen tai Toimittajan tai muiden asiakkaiden tietosuojaan tai tietoturvaan. Toimittaja ilmoittaa irtisanomisen toimittamalla sähköpostitse irtisanomisilmoituksen Asiakkaan pääkäyttäjälle.
Irtisanomistilanteissa huomioitavaa:
Irtisanomisajan jälkeen Asiakkaalla ei ole enää pääsyä Palveluun. Mikäli Asiakkaalla on Palvelussa sellaista materiaalia, mitä on tarve käyttää vielä Palvelun käytön lopettamisen jälkeen, Asiakkaan tulee itse irtisanomisajan puitteissa siirtää Palvelussa olevat materiaalinsa omaan tallennustilaansa.
Tietojen poistaminen irtisanomisajan jälkeen:
Irtisanomisajan jälkeen, kun Palvelusopimus on päättynyt, Toimittaja säilyttää Asiakkaan tietoja 1 kk:n ajan passiivisessa tilassa (ns. katumisaika), jona aikana Palvelu voidaan vielä palauttaa käyttöön, mikäli Asiakas peruu irtisanomisensa. Toimittaja pseudonymisoi ja poistaa Asiakkaan tiedot katumisajan jälkeen 4 kk:n kuluessa katumisajan päättymisestä.
Irtisanomisen peruminen
Peruminen irtosanomisaikana
Asiakas voi Palvelun irtisanottuaan, irtisanomisajan kuluessa, perua irtisanomisen Palvelun kautta tai sähköposti-ilmoituksella Toimittajan tukipalveluun (tuki@rediteq.fi). Irtisanomisajan kuluessa tehty peruminen ei aiheuta Asiakkaalle lisäkuluja, vaan Palvelusopimus jatkuu toistaiseksi voimassaolevana.
Peruminen irtosanomisajan jälkeen
Asiakas voi Palvelun irtisanottuaan, irtisanomisajan jälkeen, pyytää Palvelun palauttamista uudelleen käyttöön. Käyttöön palautuksesta Toimittajalla on oikeus veloittaa hinnaston mukaiset kohtuulliset kustannukset ja Palvelusopimuksen käytöstä normaali kuukausiveloitus. Palvelun palautus voidaan tehdä vain siinä tapauksessa, ettei Asiakkaan tietoja ole lopullisesti pseudonymisoitu ja poistettu. Katso kohta ” Tietojen poistaminen irtisanomisajan jälkeen”. Mahdollisuus irtisanomisen perumiseen on olemassa vain poikkeustapauksia varten.
7. Käyttäjän vastuut ja velvoitteet
Asiakas saa organisaatiokohtaisen ja Käyttäjä saa henkilökohtaisen oikeuden käyttää Palvelua näiden Sopimusehtojen ja muiden Palvelua tai sen yksittäisiä osia koskevien ehtojen mukaisesti. Käyttäjän tulee noudattaa Palvelua käyttäessään Suomen lakia, muita soveltuvia säännöksiä ja hyvää tapaa.
Käyttäjä saa Palveluun rekisteröityessään käyttäjätunnuksen (=sähköpostiosoite) ja luo itse salasanan, joiden avulla Käyttäjä voi kirjautua Palveluun. Käyttäjätunnus ja salasana ovat henkilökohtaisia, eikä niitä saa luovuttaa tai ilmaista toiselle henkilölle. Käyttäjä on vastuussa kaikesta kyseisellä käyttäjätunnuksella ja salasanalla tapahtuneesta Palvelun käytöstä. Jos käyttäjätunnukseen liittyvä salasana joutuu ulkopuolisten tietoon, Käyttäjän tulee vaihtaa salasanansa. Mikäli Käyttäjällä on epäilys tai tieto käyttäjätunnuksensa asiattomasta käytöstä, Käyttäjän on ilmoitettava tästä viipymättä Toimittajan tukeen. Käyttäjä vastaa kaikista Palvelun käytöstä itselleen aiheutuvista välittömistä ja välillisistä kuluista.
Käyttäjä vastaa Asiakkaan puolesta Palvelua käyttäessään siitä, että hänellä on kaikki tarvittavat tekijän- ja muut oikeudet ja/tai oikeudenhaltijoiden suostumukset Palvelussa julkaisemaan materiaaliin sekä muuhun aineistoon, jonka hän lähettää, välittää tai tallentaa Palveluun ja sitoutuu olemaan lähettämättä tai välittämättä (esimerkiksi linkittämällä) Palvelun kautta aineistoa tai viestejä, joka rikkoo kolmansien osapuolien omistus-, tekijän- tai muita oikeuksia, on loukkaavaa, syrjivää, solvaavaa, herjaavaa, rikolliseen toimintaan liittyvää, epäsiveellistä, lain tai muutoin hyvän tavan vastaista tai Palvelun muille Käyttäjille tai kolmannelle osapuolelle haitallista tai vahingollista tai voi aiheuttaa häiriötä, suuria liikennemääriä, laitekuormia tai muita ongelmia Palveluun. Käyttäjä vastaa kaikista edellä mainitun kaltaisella toiminnalla aiheuttamistaan vahingoista.
8. Palvelun toimituksen keskeyttäminen
Toimittajalla on oikeus Palvelun toimituksen keskeyttämiseen lukitsemalla Asiakkaan Tili sekä Asiakkaan Käyttäjien Tilit, jos tilauksen maksu on viivästynyt tai laiminlyöty, Tili ja/tai sille kirjautumisen mahdollistavat tiedot ovat joutuneet kolmannen osapuolen haltuun tai Asiakas on käyttänyt Palvelua Suomen lain, Sopimusehtojen tai hyvän tavan vastaiseen toimintaan. Jos Tili on lukittu maksun viivästymisen tai laiminlyönnin johdosta, Toimittajalla on oikeus periä tilin avaamisesta aiheutuneet kohtuulliset kustannukset Asiakkaalta. Sama koskee tilannetta, jossa Tili ja/tai sille kirjautumisen mahdollistavat tiedot ovat päätyneet kolmannen osapuolen haltuun Asiakkaan huolimattomuudesta johtuen. Toimittaja arvioi Palvelun uudelleen avaamisen mahdollisuuden tapauskohtaisesti.
Toimittajalla on oikeus poistaa Tili ja Asiakkaan Palvelussa syöttämät tiedot, kun Asiakkaan Tili on ollut lukittuna kahden kuukauden ajan. Toimittajalla on oikeus poistaa Tili ja sillä olevat tiedot välittömästi, jos Asiakas on käyttänyt Palvelua lain, tämä Sopimuksen tai hyvän tavan vastaiseen toimintaan.
Jos Asiakkaan maksusuoritus viivästyy yli 30 päivää, Toimittajalla on oikeus katkaista Palvelun toimittaminen sekä periä viivästyneistä suorituksista lain mukainen viivästyskorko, samoin kuin kohtuullinen muistutusmaksu maksukehotuksesta.
9. Tuki ja palvelun saatavuus
Toimittaja tarjoaa Asiakkaalle tukea Palvelun käytössä. Asiakkaan tukipyynnöt käsitellään normaalina toimistoaikana (ma-pe 8-16 Suomen aikaa). Tuki on saatavilla Toimittajan webbipohjaisessa tukipalvelussa (tuki.rediteq.fi), johon voi ottaa yhteyttä myös sähköpostilla (tuki@rediteq.fi) ja puhelimitse. Tukipalvelun osoitteet ja tukinumerot löytyvät Toimittajan verkkosivuilta. Toimittaja voi ottaa käyttöön myös muita tukipalvelun muotoja, sekä muuttaa nykyisiä. Toimittaja vastaa tukipyyntöihin ilman viivettä parhaan kykynsä mukaan. Toimittaja pyrkii tarjoamaan Palvelulle 24/7-käytettävyyden kaupallisesti järkevin ponnisteluin, lukuun ottamatta suunniteltuja huoltotaukoja.
Toimittaja tarjoaa Asiakkaan saataville online-käyttöoppaan sekä ohjevideot, jotka sisältyvät Palvelun hintaan. Toimittaja tarjoaa lisämaksusta opastusta, perehdytystä, koulutusta ja konsultointia Asiakkaan tarpeisiin. Näistä on sovittava Asiakkaan ja Toimittajan välillä erillisellä sopimuksella.
Toimittaja ylläpitää varmuuskopiota Asiakkaan Palveluun syöttämistä tiedoista. Tiedot varmuuskopioidaan vähintään kerran vuorokaudessa viikon kierrolla, jonka lisäksi yksi varmistus per kuukausi säilytetään viimeiseltä 6 kuukauden ajalta. Alkuperäisten tietojen katoamiseen myötävaikuttaneelta Asiakkaalta voidaan veloittaa varmuuskopion palauttamisesta aiheutuneet kustannukset.
10. Muutokset sopimusehtoihin
Sopimusehtoja voidaan päivittää ajoittain, ja Toimittaja julkaisee niiden viimeisimmän version verkkosivustollaan. Asiakas saa ilmoituksen kaikista muutoksista, jotka Toimittaja oman harkintansa mukaan määrittää tärkeiksi. Asiakas hyväksyy muutetut ehdot jatkamalla Palvelun käyttöä uusien ehtojen tultua voimaan. Käyttöoikeuden edellytyksenä on Sopimusehtojen hyväksyminen. Asiakkaille ilmoitetaan muuttuvista Sopimusehdoista ja palvelun olennaisista muutoksista yksi (1) kuukautta ennen niiden voimaantuloa.
11. Immateriaalioikeudet
Kaikki immateriaalioikeudet Palveluun, sen sisältöön, ominaisuuksiin ja toiminnallisuuksiin sekä niiden myöhempiin muutoksiin kuuluvat yksin Toimittajalle tai sen lisenssinantajille. Asiakas saa Sopimuksen voimassaoloajaksi rajoitetun ei-yksinomaisen oikeuden käyttää Palvelua omassa sisäisessä liiketoiminnassaan Sopimuksen ja Sopimusehtojen mukaisesti. Palvelun ja sen sisällön tai osien kopiointi, jäljentäminen, eteenpäin välittäminen, levittäminen tai käyttäminen muuten kuin näiden Sopimusehtojen mukaisesti on ehdottomasti kielletty.
Kaikki Asiakkaan Palveluun syöttämän sisällön omistaa Asiakas. Asiakas vastaa omasta aineistostaan ja sen laillisuudesta, sekä erityisesti siitä, että se ei loukkaa kolmansien osapuolten tekijänoikeutta, tavaramerkkioikeutta tai muuta immateriaalioikeutta. Sama koskee Asiakkaan oikeutta siirtää henkilötietoja Palveluun ja käsitellä niitä.
Toimittaja voi analysoida Asiakkaan dataa (pois lukien henkilötiedot), joita kerätään Asiakkaan Palvelun käytöstä. Analysoinnissa yhdistellään suuria määriä dataa eikä Asiakas tai mikään muu yksilö ole ulkopuolisen tunnistettavissa. Analyysiä voidaan käyttää esimerkiksi palvelun suorituskyvyn optimointiin sekä tutkimukseen ja tuotekehitykseen.
12. Sopimuksen siirtäminen
Asiakkaalla ei ole oikeutta siirtää Sopimusta osaksikaan kolmannelle osapuolelle ilman Toimittajan kirjallista suostumusta. Toimittajalla on oikeus siirtää Sopimus ilman Asiakkaan erillistä hyväksyntää kolmannelle osapuolelle niin, että uudeksi Toimittajaksi tulee jokin toinen taho kuin Rediteq Oy.
13. Sovellettava laki ja riitojen ratkaisu
Sopimusehtoihin sovelletaan Suomen lakia. Kaikki niitä koskevat kiistat, erimielisyydet ja vaateet pyritään ensisijaisesti ratkaisemaan Toimittajan ja Asiakkaan välisissä keskinäisissä neuvotteluissa sovinnollisesti.
Jos Toimittaja ja Asiakas eivät kykene keskinäisissä neuvotteluissa löytämään ratkaisua, riidat ratkaistaan lopullisesti välimiesmenettelyssä Keskuskauppakamarin välimiesmenettelysääntöjen mukaisesti. Riidan ratkaisee yksi välimies ja välimiesmenettelyn paikka on Helsinki.
14. Takuu ja takuun rajoitus
Toimittaja takaa, että Palvelut toimivat oleellisesti kuvatulla tavalla. Asiakas ja Toimittaja ovat yhtä mieltä siitä, että Palvelut ja sen toimitus eivät ole täysin virheettömiä, ja että Palvelujen parantaminen on jatkuva prosessi. Asiakas hyväksyy, että Palvelut toimitetaan sellaisenaan, ja että niitä käytetään asiakkaan omalla vastuulla. Toimittaja tai sen lisenssinantajat eivät anna mitään nimenomaista tai hiljaista takuuta Palvelujen sopivuudesta tiettyyn tarkoitukseen tai järjestelmien yhteensopivuudesta.
Toimittaja ei takaa, että Palvelut täyttävät asiakkaan vaatimukset, että ne toimivat oikein asiakkaan laitteiden, järjestelmän tai asetusten kanssa, eikä myöskään Palvelujen keskeytyksettömyyttä tai virheettömyyttä. Asiakas vastaa siitä, että kolmannen osapuolen ohjelmat, kuten selaimet, pdf-lukijat, työkalurivit, viruksentorjuntaohjelmat ja palomuurit ovat oikein asennettuja ja sallivat liikenteen Toimittajan osoittamilta verkkosivuilta.
Toimittaja korjaa Palvelujen ilmoitetut virheet, jotka olennaisesti vaikuttavat Palvelujen toimintaan niin pian kuin mahdollista. Toimittaja pidättää kuitenkin oikeuden määrittää milloin ja kuinka korjaus suoritetaan. Toimittaja korjaa virheet, jotka eivät vaikuta olennaisesti asiakkaan Palvelujen käyttämiseen ja/tai Palvelujen toimintaan aikaisintaan seuraavan virallisen Palvelujen päivityksen yhteydessä.
15. Vastuunrajoitukset
Toimittaja ei ole missään tapauksessa vastuussa Tietojen sisällöstä tai omistusoikeudesta. Toimittaja ei ole missään tapauksessa vastuussa Tietojenkäsittelyn ohjeista tai muista toimista, joita asiakkaan Käyttäjät suorittavat.
Mikäli Toimittaja katsotaan velvolliseksi suorittamaan asiakkaalle korvausta, ei korvausta missään tapauksessa makseta mistään epäsuorista tai välillisistä menetyksistä tai vahingosta. Mainittu vastuunrajoitus ei myöskään koske vahinkoa, joka on aiheutettu tahallisesti tai törkeällä huolimattomuudella. Toimittajan kokonaiskorvausvastuu kaikissa palveluun liittyvissä vaatimuksissa on enintään summa, jonka käyttäjä on maksanut palvelusta Toimittajalle edellisten kolmen kuukauden aikana.
Kumpikaan osapuoli ei ole vastuussa viivästyksestä tai toiminnan keskeytymisestä, joka aiheutuu tai on saanut alkunsa ylivoimaisesta esteestä (force majeure), kuten maanjäristyksestä, sodasta, mellakasta, työtaistelusta tai muusta vastaavasta seikasta, joka on sekä Toimittajan että Asiakkaan vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella.
16. Muut ehdot
Sekä Toimittaja että Asiakas sitoutuvat pitämään tietoonsa saamat toisen osapuolen liikesalaisuudet ja muut luottamukselliseksi ymmärrettävät vastaavat tiedot ja aineistot salassa. Toimittajalla on oikeus käyttää Asiakkaan nimeä ja logoa referenssikäytössä, ellei Asiakas ole sitä nimenomaisesti kieltänyt.
17. Sopimuksen liitteet
Tietosuojaseloste https://rediteq.fi/SoproOnlineTietosuojaseloste
Hyväksyn sopimusehdot
Avaa sopimusehdot uudelle välilehdelle
Tyytyväisyystakuu
Tilauksellasi on 30 päivän tyytyväisyystakuu. Mikäli et ole tyytyväinen palveluun, voit irtisanoa palvelusopimuksen 30 päivän aikana, jolloin emme veloita mitään. Palvelusopimus on voimassa siitä päivästä alkaen, kun olemme luoneet pääkäyttäjälle käyttäjätilin, jolloin pääkäyttäjä saa rekisteröitymispyynnön sähköpostiinsa. Palvelusopimus on tämän jälkeen voimassa toistaiseksi. Ensimmäisen 30 päivän jälkeen palvelusopimuksen voi irtisanoa milloin tahansa 1 kuukauden irtisanomisajalla. Irtisanomisilmoituksen voi tehdä joko palvelun kautta tai sähköpostitse tukipalveluumme (tuki@rediteq.fi).
Close Menu
Etusivu
Ratkaisut
Yrityksille
Osaamisen johtaminen ja kehittäminen
LMS henkilöstökoulutukseen
LMS koulutusyrityksille
Mobiili oppimisalusta
Perehdytys
Työohjeet
Rekrytointisovellus
Whistleblowing-kanava
ChatGPT-botti
Oppilaitoksille
Opiskelijoiden ja koulutusten hallinta
Campus Pro LMS
Opintohallinnon valmisratkaisu Sopro Online
Mobiili oppimisalusta
Työelämässä oppimisen ohjausalusta
Tekoäly oppilaitostuotteissa
Whistleblowing-kanava
Palvelut
Referenssit
Yritys
Rediteq Oy
Yhteystiedot
Ajankohtaista
Avoimet työpaikat
Whistleblowing
Tuki
Tukipalvelu
Asiakasintra
Ota yhteyttä
Demo
myynti@rediteq.fi
(02) 282 8990
Asiakastuki
facebook
youtube