Skip to main content

REDIBOTTI

ChatGPT-pohjainen palvelubotti

Tulevaisuuden asiakaspalvelu on täällä!

Haluatko tehostaa asiakaspalveluasi ja parantaa verkkosivustosi käyttäjäkokemusta? Esittelemme ylpeänä uuden sukupolven ChatGPT-bottimme – älykkään ja monipuolisen avustajan, joka on valmis palvelemaan asiakkaitasi ympäri vuorokauden.

Redibotti voidaan opettaa eri tarkoituksiin, jolloi se kykenee auttamaan esimerkiksi asiakaspalvelussa, myynnissä, markkinoinnissa, rekrytoinnissa tai perehdytyksessä.

Tilaa tästä
Demo

Mikä ChatGPT?

Tekoäly kehittyy tänä päivänä hurjaa vauhtia ja avaa uusia mahdollisuuksia kaikilla eri liiketoiminta-alueilla. ChatGPT on tehnyt viimeisen vuoden sisällä valtavan harppauksen, jonka ansiosta nykyiset luonnollista kieltä ymmärtävät botit ovat täysin eri tasolla kuin vuosi sitten nähdyt chatbotit.

Luonnollinen vuorovaikutus: ChatGPT hyödyntää kehittynyttä luonnollisen kielen prosessointia (NLP) tarjotakseen aidon tuntuisen keskustelun käyttäjien kanssa. Botti ymmärtää eri muodoissa ja eri kielillä esitetyt kysymykset kirjoitusvirheineen, ja tarjoaa räätälöityjä vastauksia asiakkaan tarpeen mukaisesti.

Sisällön oppiminen ja “ymmärtäminen”: ChatGPT pystyy käsittelemään ja sisäistämään tekstimuotoista informaatiota uskomattoman tehokkaasti. ChatGPT-botille voidaan opettaa esimerkiksi kotisivujesi sisältö, jolloin se osaa välittömästi vastata asiasisältöä koskeviin kysymyksiin, ilman erikseen määriteltyjä kysymys- ja vastauspareja.

Uuden sukupolven palvelubotti

ChatGPT-teknologiaan pohjautuva luonnollista kieltä tuottava tekoälybotti voidaan opettaa lähes mihin tarkoitukseen tahansa. Redibotti kykenee auttamaan esimerkiksi asiakaspalvelussa, myynnissä, markkinoinnissa, rekrytoinnissa tai perehdytyksessä, sen mukaan, mihin botti opetetaan. Botti vapauttaa aikaa ja resursseja yrityksesi työntekijöille, jotta he voivat keskittyä strategisempiin ja arvokkaampiin tehtäviin.

Redibotti on suunniteltu tukemaan tyypillisiä liiketoiminnan osa-alueita, kuten asiakaspalvelua, myyntiä tai rekrytointia. Käyttöönoton yhteydessä botille opetetaan toivottu sisältö (esimerkiksi yrityksen kotisivut), sekä mahdolliset täsmäkysymykset. Tiimimme on valmiina auttamaan sinua kaikissa kysymyksissä ja tarjoamaan teknistä apua ja tukea myös käyttöönoton jälkeen.

Redibotin hinnoittelu perustuu opetettavan aineiston laajuuteen sekä monimutkaisuuteen. Mitä laajempi botti, sitä laajempi asiakokonaisuus sille on opetettu, ja sitä suurempaan määrään kysymyksiä se kykenee vastaamaan. Valmiiksi hinnoitellut botit ovat edelleen joustavasti muokattavissa yrityksesi ainutlaatuisiin tarpeisiin. Voimme lisätä omia kysymyspolkuja, määrittää botin vastausmalleja tai räätälöidä sen ulkoasua yritysilmeesi mukaisesti.

Vaivaton asiakaspalvelu: ChatGPT-botti voi vastata automaattisesti yleisimpiin kysymyksiin, kuten toimitusaikoihin, palautuskäytäntöihin ja tuotetietoihin. Tämä vapauttaa henkilökunnan resursseja ratkaisemaan monimutkaisempia asiakaskysymyksiä.

Monipuolinen avustaja: Botti voidaan opettaa lähes mihin käyttötarkoitukseen tahansa

Näppärä käyttöönotto: Yksinkertaisten perusbottien toiminnan määrittely onnistuu lyhyen puhelinkeskustelun aikana, ja botti on valmis testaukseen jo samana päivänä!

Reaaliaikainen tuki: Asiakkaasi arvostavat nopeaa ja saumatonta reagointia. ChatGPT-botti tarjoaa välitöntä apua, oli kyse sitten tilauksen seurannasta tai teknisestä tuesta, ympäri vuorokauden.

ChatGPT-botti
ChatGPT-botti

Redibotti voidaan opettaa moneen tarkoitukseen

Asiakaspalvelu

Asiakaspalvelussa tekoälybotti toimii tehokkaana virtuaalisena avustajana. Se tarjoaa jatkuvaa ja välitöntä palvelua asiakkaillesi, vastaten kysymyksiin ja tarjoten ratkaisuja ongelmiin. Tekoälybotit on ohjelmoitu oppimaan ja kehittymään jatkuvasti, joten ne tarjoavat kanssa yhä parempaa ja yksilöllisempää palvelua. Asiakkaasi saavat vuorokauden ympäri välitöntä apua, mikä parantaa heidän kokemustaan ja lisää asiakastyytyväisyyttä.

Myynti

Myyntiprosessissa tekoälybotti on arvokas työkalu, joka auttaa asiakasta löytämään hänelle sopivan tuotteen ja helpottaa ostopäätöksen tekemisessä. Pidemmälle jalostettuna se voi analysoida suuria tietomääriä ja antaa myyntitiimillesi arvokasta tietoa asiakkaiden käyttäytymisestä ja tarpeista sekä tietoa potentiaalisista asiakkaista

Perehdytys

Perehdytyksessä tekoälybotti on loistava ja kustannustehokas opas uusille työntekijöille. Se voi tarjota tietoa yrityksen historiasta, toimintatavoista, tuotteista ja palveluista. Botilla on kyky vastata kysymyksiin ja ohjata uusia työntekijöitä heidän perehdytyksessään juuri silloin, kun he apua tarvitsevat. Botti voi myös tarjota koulutusmateriaalia, jotta uudet työntekijät voivat oppia tehokkaasti ja nopeasti. Tekoäly on valmiina auttamaan ja esim. vastaamaan kysymyksiin myös Sopro Online -oppimisalustallamme.

Rekrytointi

Rekrytoinnissa tekoälybotti voi toimia ensimmäisenä yhteydenpitopisteenä potentiaalisiin työnhakijoihin. Se voi käsitellä alustavia hakemuksia, esitellä työnantajayritystä, sekä kysyä kysymyksiä hakijoilta. Tekoälybotti pystyy myös suorittamaan esikarsinnan ja seulomaan potentiaaliset hakijat, mikä säästää aikaa ja vaivaa rekrytointiprosessissa. Lisäksi botti voi tarjota perehdytysmateriaalia uusille työntekijöille ja auttaa heitä integroitumaan yritykseen nopeasti.

Sovelluksiimme integroitu tekoäly

Hyödynnämme ChatGPT-teknologiaa myös ohjelmistomme sisällä, mm. perehdytys- ja rekrytointisovelluksissamme. Sopro Online-ohjelmistoon sisäänrakennettu ChatGPT-botti mahdollistaa käytettävyydeltään ja saavutettavuudeltaan ennennäkemättömiä ratkaisuja. Keskusteleva botti voi esimerkiksi neuvoa käyttäjää sovelluksen käytössä, kartoittaa henkilön osaamista ja taustaa, sekä henkilön toiveita omasta urapolusta.

Lue lisää

Kokeile botteja

Huom! Näitä sivullemme upotettuja demobotteja kannattaa kokeilla isohkoilla näytöillä, kuten PC:llä ja tabletilla, koska sivustomme ei skaalaudu pienempiin mobiilinäyttökokoihin. Itse botti toimii myös mobiilissa, kun sivusto sitä tukee.

Whistleblower-direktiivin tunteva botti

Whistleblower-botille on opetettu whistleblower-direktiivin sisältö Finlexistä. Kysy botilta mitä tahansa ilmoittajansuojeluun ja ilmoituskanavaan liittyvää, vaikkapa vinkkejä ilmoituskanavan perustamiseen.

Kysy botilta Whistleblowerista:

Demo

Botti, jolle on opetettu sivuston sisältö

Oppisopimus.net -sivustolle upotetulle botille on opetettu sivuston sisältö. Näin ollen botti on oppisopimusasioiden asiantuntija, ja osaa vastata sivuston sisältöä koskeviin kysymyksiin.

Kysy botilta oppisopimuskoulutuksesta:

Demo

Rekrybotti

Rekrybotti on esimerkki monipuolisesta, integroitusta Redibotista. Botti voidaan integroida Sopro Online -rekrytointisovellukseen, tai muuhun vastaavaan hakemusten hallintajärjestelmään (ATS), jolloin hakijoiden antamat tiedot saadaan sujuvasti siirrettyä rekrytoijan käsittelyyn.

Keskustele rekrybotin kanssa:

Demo

Persoonallisuus-botti

Persoonallisuusbotin tarkoituksena on esitellä ChatGPT:n kykyä tuottaa varsin laadukasta tekstiä. Botille on opetettu kaksi eri persoonallisuutta, joiden mukaan se kommunikoi käyttäjän kanssa mistä aiheesta tahansa.

Keskustele persoonallisuusbotin kanssa:

Demo

Hinnoittelu

Haluamme tehdä tekoälybottien käyttöönotosta helppoa ja edullista yrityksellesi. Tarjoamme valmiiksi paketoituja tekoälybottiratkaisuja, jotka on suunniteltu vastaamaan tyypillisimpiin käyttötarkoituksiin. Näiden bottien käyttöönotto on nopeaa ja vaatii vain vähäisiä muutoksia, jotta ne voidaan mukauttaa juuri sinun yrityksesi tarpeisiin.

Boteistamme on saatavilla eri laajuisia vaihtoehtoja asiakkaan tarpeen mukaan. Mitä laajempi botti, sitä laajempi asiakokonaisuus sille on opetettu, ja sitä suurempaan määrään kysymyksiä se kykenee vastaamaan. Tiedät itse parhaiten yleisimmät kysymykset, joihin botin kuuluu pystyä varmuudella vastaamaan. Ennalta määritellyn kysymysten määrän avulla pystyt helpommin hahmottamaan, kuinka laajalle botille on tarvetta ja millainen hinta sille muodostuu.

Redibot valmisbotti tarjoaa mahdollisuuden ennennäkemättömän nopeaan käyttöönottoon. Yksinkertaisten perusbottien toiminnan määrittely onnistuu lyhyen puhelinkeskustelun aikana, ja botti on valmis testaukseen jo samana päivänä! Kun tarpeet ovat hieman laajemmat, kuvataan toiminnallisuus vuokaaviolla ennen toteutusta.

TARJOAMME ERI LAAJUISIA BOTTEJA
Hinnat ilmoitettu ilman ALV 24%

REDIBOTTI starter
Käyttöönotto: 499€
Ylläpito:
50€/kk

Perusbotti, joka vastaa kysymyksiin annetun materiaalin perusteella

Opetettavan aineiston laajuus 1500 sanaa

Laatutakuu: botti osaa vastata oikein 5 tärkeimpään kysymykseen

REDIBOTTI 1
Käyttöönotto: 790€
Ylläpito: 75
€/kk

Bottiin voidaan tehdä toiveen mukaan kaksi (2) erikoisasetusta/haarautumista

Opetettavan aineiston laajuus 1500 sanaa

Laatutakuu: botti osaa vastata oikein 10 tärkeimpään kysymykseen

REDIBOTTI 2
Käyttöönotto: 990€
Ylläpito: 95
€/kk

Bottiin voidaan tehdä toiveen mukaan neljä (4) erikoisasetusta/haarautumista

Opetettavan aineiston laajuus 3000 sanaa

Laatutakuu: botti osaa vastata oikein 15 tärkeimpään kysymykseen

REDIBOTTI 3
Käyttöönotto: 1190€
Ylläpito: 115
€/kk

Bottiin voidaan tehdä toiveen mukaan kuusi (6) erikoisasetusta /haarautumista

Opetettavan aineiston laajuus 4000 sanaa

Laatutakuu: botti osaa vastata oikein 20 tärkeimpään kysymykseen

Integroitu REDIBOTTI 1
Käyttöönotto: 1490€
Ylläpito: 145
€/kk

Redibotti 2:n ominaisuudet

Perusintegrointi, kuten esim. yhteystietojen eli liidin gmailiin toimitus

Laatutakuu: botti osaa vastata oikein 15 tärkeimpään kysymykseen

Integroitu REDIBOTTI 2
Käyttöönotto: 1990€
Ylläpito: 195
€/kk

Redibotti 2:n ominaisuudet

Vaativampi integrointi määritellyn APIn avulla

Laatutakuu: botti osaa vastata oikein 15 tärkeimpään kysymykseen

Laajempi ratkaisu?
Kysy lisää

Miksi juuri Redibotti?

Helppo käyttöönotto: Botti voidaan helposti integroida nykyiseen verkkosivustoon. Asiantunteva tiimimme tukee sinua koko prosessin ajan varmistaakseen saumattoman käyttöönoton.

Laatutakuu: Annamme boteillemme laatutakuun, jolloin asiakas tietää, että botti osaa varmuudella vastata olennaisiin kysymyksiin oikein.

Suomalaista työtä: Olemme suomalainen, Suomesta palvelua tarjoava yritys – yhteydenpito meihin on helppoa!

Luotettava ja nopea asiakastuki: Ensiluokkainen asiakas- ja tukipalvelumme takaa parhaan mahdollisen käyttökokemuksen

Varaa online-esittely

Valitse kalenterista sopiva aika n. 30 minuutin mittaiselle online-esittelylle. Kuulemme mielellämme lisää tarpeestanne, ja kerromme mitä tuotteemme voivat tarjota juuri sinulle!