REDIBOTTI

ChatGPT-pohjainen palvelubotti

Tulevaisuuden asiakaspalvelu on täällä!

Haluatko tehostaa asiakaspalveluasi ja parantaa verkkosivustosi käyttäjäkokemusta? Esittelemme ylpeänä uuden sukupolven ChatGPT-bottimme – älykkään ja monipuolisen avustajan, joka on valmis palvelemaan asiakkaitasi ympäri vuorokauden.

Redibotti voidaan opettaa eri tarkoituksiin, jolloi se kykenee auttamaan esimerkiksi asiakaspalvelussa, myynnissä, markkinoinnissa, rekrytoinnissa tai perehdytyksessä.

Varaa online-esittely

Mikä ChatGPT?

Tekoäly kehittyy tänä päivänä hurjaa vauhtia ja avaa uusia mahdollisuuksia kaikilla eri liiketoiminta-alueilla. ChatGPT on tehnyt viimeisen vuoden sisällä valtavan harppauksen, jonka ansiosta nykyiset luonnollista kieltä ymmärtävät botit ovat täysin eri tasolla kuin vuosi sitten nähdyt chatbotit.

Luonnollinen vuorovaikutus: ChatGPT hyödyntää kehittynyttä luonnollisen kielen prosessointia (NLP) tarjotakseen aidon tuntuisen keskustelun käyttäjien kanssa. Botti ymmärtää eri muodoissa ja eri kielillä esitetyt kysymykset kirjoitusvirheineen, ja tarjoaa räätälöityjä vastauksia asiakkaan tarpeen mukaisesti.

Sisällön oppiminen ja ”ymmärtäminen”: ChatGPT pystyy käsittelemään ja sisäistämään tekstimuotoista informaatiota uskomattoman tehokkaasti. ChatGPT-botille voidaan opettaa esimerkiksi kotisivujesi sisältö, jolloin se osaa välittömästi vastata asiasisältöä koskeviin kysymyksiin, ilman erikseen määriteltyjä kysymys- ja vastauspareja.

Uuden sukupolven palvelubotti

ChatGPT-teknologiaan pohjautuva luonnollista kieltä tuottava tekoälybotti voidaan opettaa lähes mihin tarkoitukseen tahansa. Redibotti kykenee auttamaan esimerkiksi asiakaspalvelussa, myynnissä, markkinoinnissa, rekrytoinnissa tai perehdytyksessä, sen mukaan, mihin botti opetetaan. Botti vapauttaa aikaa ja resursseja yrityksesi työntekijöille, jotta he voivat keskittyä strategisempiin ja arvokkaampiin tehtäviin.

Redibotti on suunniteltu tukemaan tyypillisiä liiketoiminnan osa-alueita, kuten asiakaspalvelua, myyntiä tai rekrytointia. Käyttöönoton yhteydessä botille opetetaan toivottu sisältö (esimerkiksi yrityksen kotisivut), sekä mahdolliset täsmäkysymykset. Tiimimme on valmiina auttamaan sinua kaikissa kysymyksissä ja tarjoamaan teknistä apua ja tukea myös käyttöönoton jälkeen.

Redibotin hinnoittelu perustuu opetettavan aineiston laajuuteen sekä monimutkaisuuteen. Mitä laajempi botti, sitä laajempi asiakokonaisuus sille on opetettu, ja sitä suurempaan määrään kysymyksiä se kykenee vastaamaan. Valmiiksi hinnoitellut botit ovat edelleen joustavasti muokattavissa yrityksesi ainutlaatuisiin tarpeisiin. Voimme lisätä omia kysymyspolkuja, määrittää botin vastausmalleja tai räätälöidä sen ulkoasua yritysilmeesi mukaisesti.

Vaivaton asiakaspalvelu: ChatGPT-botti voi vastata automaattisesti yleisimpiin kysymyksiin, kuten toimitusaikoihin, palautuskäytäntöihin ja tuotetietoihin. Tämä vapauttaa henkilökunnan resursseja ratkaisemaan monimutkaisempia asiakaskysymyksiä.

Monipuolinen avustaja: Botti voidaan opettaa lähes mihin käyttötarkoitukseen tahansa

Näppärä käyttöönotto: Yksinkertaisten perusbottien toiminnan määrittely onnistuu lyhyen puhelinkeskustelun aikana, ja botti on valmis testaukseen jo samana päivänä!

Reaaliaikainen tuki: Asiakkaasi arvostavat nopeaa ja saumatonta reagointia. ChatGPT-botti tarjoaa välitöntä apua, oli kyse sitten tilauksen seurannasta tai teknisestä tuesta, ympäri vuorokauden.

ChatGPT-botti
ChatGPT-botti

Redibotti voidaan opettaa moneen tarkoitukseen

Asiakaspalvelu

Asiakaspalvelussa tekoälybotti toimii tehokkaana virtuaalisena avustajana. Se tarjoaa jatkuvaa ja välitöntä palvelua asiakkaillesi, vastaten kysymyksiin ja tarjoten ratkaisuja ongelmiin. Tekoälybotit on ohjelmoitu oppimaan ja kehittymään jatkuvasti, joten ne tarjoavat kanssa yhä parempaa ja yksilöllisempää palvelua. Asiakkaasi saavat vuorokauden ympäri välitöntä apua, mikä parantaa heidän kokemustaan ja lisää asiakastyytyväisyyttä.

Myynti

Myyntiprosessissa tekoälybotti on arvokas työkalu, joka auttaa asiakasta löytämään hänelle sopivan tuotteen ja helpottaa ostopäätöksen tekemisessä. Pidemmälle jalostettuna se voi analysoida suuria tietomääriä ja antaa myyntitiimillesi arvokasta tietoa asiakkaiden käyttäytymisestä ja tarpeista sekä tietoa potentiaalisista asiakkaista

Perehdytys

Perehdytyksessä tekoälybotti on loistava ja kustannustehokas opas uusille työntekijöille. Se voi tarjota tietoa yrityksen historiasta, toimintatavoista, tuotteista ja palveluista. Botilla on kyky vastata kysymyksiin ja ohjata uusia työntekijöitä heidän perehdytyksessään juuri silloin, kun he apua tarvitsevat. Botti voi myös tarjota koulutusmateriaalia, jotta uudet työntekijät voivat oppia tehokkaasti ja nopeasti. Tekoäly on valmiina auttamaan ja esim. vastaamaan kysymyksiin myös Sopro Online -oppimisalustallamme.

Rekrytointi

Rekrytoinnissa tekoälybotti voi toimia ensimmäisenä yhteydenpitopisteenä potentiaalisiin työnhakijoihin. Se voi käsitellä alustavia hakemuksia, esitellä työnantajayritystä, sekä kysyä kysymyksiä hakijoilta. Tekoälybotti pystyy myös suorittamaan esikarsinnan ja seulomaan potentiaaliset hakijat, mikä säästää aikaa ja vaivaa rekrytointiprosessissa. Lisäksi botti voi tarjota perehdytysmateriaalia uusille työntekijöille ja auttaa heitä integroitumaan yritykseen nopeasti.

Sovelluksiimme integroitu tekoäly

Hyödynnämme ChatGPT-teknologiaa myös ohjelmistomme sisällä, mm. perehdytys- ja rekrytointisovelluksissamme. Sopro Online-ohjelmistoon sisäänrakennettu ChatGPT-botti mahdollistaa käytettävyydeltään ja saavutettavuudeltaan ennennäkemättömiä ratkaisuja. Keskusteleva botti voi esimerkiksi neuvoa käyttäjää sovelluksen käytössä, kartoittaa henkilön osaamista ja taustaa, sekä henkilön toiveita omasta urapolusta.

Lue lisää

Miksi juuri Redibotti?

Helppo käyttöönotto: Botti voidaan helposti integroida nykyiseen verkkosivustoon. Asiantunteva tiimimme tukee sinua koko prosessin ajan varmistaakseen saumattoman käyttöönoton.

Laatutakuu: Annamme boteillemme laatutakuun, jolloin asiakas tietää, että botti osaa varmuudella vastata olennaisiin kysymyksiin oikein.

Suomalaista työtä: Olemme suomalainen, Suomesta palvelua tarjoava yritys – yhteydenpito meihin on helppoa!

Luotettava ja nopea asiakastuki: Ensiluokkainen asiakas- ja tukipalvelumme takaa parhaan mahdollisen käyttökokemuksen

Varaa online-esittely

Valitse kalenterista sopiva aika n. 30 minuutin mittaiselle online-esittelylle. Kuulemme mielellämme lisää tarpeestanne, ja kerromme mitä tuotteemme voivat tarjota juuri sinulle!