Skip to main content
1
Valitse tuote
2
Tilaajan tiedot
3
Yrityksen tiedot
4
Vahvistus
Laske hinta ja tilaa Redibotti
Lomakkeella näkyvät hinnat on ilmoitettu ilman ALV
Valitse tuote
(Pakollinen)
Valitse
Starter - 50€/kk
Redibotti 1 - 75€/kk
Redibotti 2 - 95€/kk
Redibotti 3 - 115€/kk
Redibotti 4 - 135€/kk
Integroitu Redibotti 1 - 145€/kk
Integroitu Redibotti 2 - 195€/kk
Kampanjakoodi
Huom. lomakkeella näkyvät palvelun normaalihinnat. Huomioimme kampanjakoodin mukaisen alennuksen tilauksesi yhteydessä.
Käyttöönotto
Hinta:
Tilaajan tiedot
Täytä tarvittavat tiedot
Nimi
(Pakollinen)
Etunimi
Sukunimi
Sähköposti
(Pakollinen)
Puhelin
(Pakollinen)
Yrityksen tiedot
Täytä tarvittavat tiedot
Yritys
(Pakollinen)
Y-tunnus
(Pakollinen)
Verkkolaskutusosoite
(Pakollinen)
Tuemme tällä hetkellä vain sähköistä laskutusta
Välittäjätunnus
(Pakollinen)
Yrityksen toimipaikan osoite
Lähiosoite
Postitoimipaikka
Postinumero
Vahvistus
Tarkista vielä, että kaikki tiedot ovat oikein ja paina sitten Lähetä. Mikäli haluat muuttaa tietojasi, voit palata taaksepäin sivun alareunasta.
{all_fields}
Ensimmäisen kuukauden maksu (alv 0%)
Käyttöönotto + ensimmäisen kuukauden ylläpitomaksu (hintoihin lisätään voimassaoleva ALV)
Sopimusehtojen hyväksyminen
(Pakollinen)
KÄYTTÖ- JA PALVELUEHDOT: REDIBOT (VAKIOVERSIOT)
1. Tausta ja tarkoitus
Näitä käyttö- ja palveluehtoja (”Sopimusehdot”) sovelletaan Rediteq Oy:n, Y-tunnus: 0832052-7, osoite Aninkaistenkatu 14 B 35, 20100 Turku (”Toimittaja”) ja sen asiakkaan (”Asiakas”) välillä Sopro Online pilvipalvelun käytössä (”Palvelu”). Asiakas on yritys tai organisaatio, jolla on Y-tunnus. Palvelua ei tarjota yksityishenkilöille. Näitä sopimusehtoja sovelletaan Redibotin käyttöä koskeviin sopimuksiin, mikäli Toimittajan ja Asiakkaan välille ei ole tehty erillistä sopimusta. Sopimusehdot ovat voimassa koko sopimuksen voimassaolon ajan ja niiden viimeisin versio on saatavilla toimittajan verkkosivuilla https://rediteq.fi/RedibotPalveluehdot
2. Sopimuksen kohde
Toimittaja tarjoaa Asiakkaalle Internetin kautta Palvelua, jonka avulla Asiakas pystyy teko-älypohjaisen opetetun botin avulla palvelemaan asiakkaitaan ja omaa henkilöstöään. Botin käyttötarkoitus määräytyy Asiakkaan tarpeiden mukaan. Palvelun toimittaminen Asiakkaalle käsittää Ohjelmiston (”Ohjelmisto”) ja datan Tallennustilan (”Tallennustila”). Tämä sopimus koskee Palvelua nimeltä Redibot.
Näitä sopimusehtoja sovelletaan Redibotin vakiotuotteisiin, joiden laajuus ja toiminnallisuus on rajoitettu. Mikäli Asiakkaan käytössä on laajempi, lisäominaisuuksia sisältävä versio, näi-den sopimusehtojen sijaan käytetään Toimittajan ja Asiakkaan välille tehtyä erillistä sopi-musta. Mikä Asiakas on hyväksynyt Toimittajan tekemän erillisen tarjouksen, joka sisältää näistä Sopimusehdoista poikkeavia ehtoja, sovelletaan ensisijaisesti kyseisen tarjouksen ja palvelusopimuksen ehtoja.
Asiakkaan ja Toimittajan välille syntyy Tilaussopimus Palvelun toimittamisesta, kun Asiakas tilausta tehdessään hyväksyy nämä käyttö- ja palveluehdot.
3. Palvelun toimittaminen
Toimittaja tarjoaa Asiakkaalle Ohjelmiston tämän hetkisen version Internetin välityksellä. Tätä tarkoitusta varten Toimittaja asentaa Ohjelmiston palvelimelle, joka on Asiakkaan saa-tavilla Internetin kautta yleisimpien selainten uusimmilla versioilla. Asiakas on vastuussa teknisten edellytysten luomisesta palvelun käyttämiseksi.
Toimittaja kehittää Ohjelmistoa jatkuvasti ja parantaa sitä jatkuvin päivityksin Asiakkaan saataville. Asiakkaalla ei ole oikeutta vaatia uusia versioita tai tiettyjen toiminnallisuuksien mukaan ottamista sovellukseen. Toimittajalla on oikeus tehdä muutoksia Palveluun milloin tahansa. Toimittaja ei vastaa muutoksista Asiakkaalle mahdollisesti aiheutuvista kustannuk-sista. Asiakkaille ilmoitetaan palvelun olennaisista muutoksista. Palveluun voidaan tehdä vähäisiä muutoksia ilmoituksetta. Jos muutos aiheuttaa arvioidusti myös mahdollisen haitta-vaikutuksen Palveluun, Toimittaja informoi Asiakasta tällaisesta muutoksesta kolmekym-mentä (30) päivää ennen muutoksen voimaantulopäivää.
Käyttämällä Palvelua Käyttäjä sitoutuu noudattamaan näitä Sopimusehtoja sekä sopimusta henkilötietojen käsittelystä (”Tietosuojaseloste”), joka on laadittu EU:n Yleisen Tietosuoja-asetuksen ja Suomen lain mukaisesti.
4. Palvelun hinnoittelu
Toimittaja ilmoittaa Palvelun ja Lisäpalveluiden hinnat Hinnastossa (”Hinnasto”) verkkosi-vuillaan osoitteessa https://rediteq.fi/RedibotHinnasto Mikäli Asiakasta koskevat hinnat muuttuvat yli 3 % vuodessa, Toimittaja ilmoittaa hinnan muutoksesta Asiakkaalle vähintään 2 kk ennen hinnan muuttumista. Ilmoitus tapahtuu sähköpostiviestillä Asiakkaan pääkäyttä-jälle, sen lisäksi että hinnat näkyvät hinnastossa.
Tilausta tehdessään Asiakas määrittelee Palvelun laajuuden ja toiminnallisuuden huomioiden Palvelun valmisosien mahdollistamat rajoitukset.
Tilausta tehdessään Asiakas arvioi Palvelun tulevan käyttäjämäärän ilmoittamalla arvioidun käyttäjämäärän. Tätä arviota käytetään suuntaa antavana tietona resurssitarpeesta.
Tilausta tehdessään Asiakas valitsee kuukausilaskutuksen tai vuosilaskutuksen. Kuukausilas-kutuksessa Asiakasta laskutetaan kuukausittain jälkikäteen. Vuosilaskutuksessa Asiakasta laskutetaan etukäteen vuosi kerrallaan. Kuukausi- ja vuosilaskutuksen hinnat poikkeavat toi-sistaan. Mikäli Asiakas valitsee kuukausilaskutuksen, lisätään kuukausittain lähetettävien laskujen hintaan 10 €:n laskutuslisä
5. Käyttöönottomaksun ja palvelusopimuksen laskuttaminen
Käyttöönottomaksun laskutus
Käyttöönottomaksu laskutetaan, kun botti on luotu ja se on asiakkaan käytettävissä.
Laatutakuu
Toimittaja tarjoaa Asiakkaalle laatutakuuta. Asiakkaalla on oikeus tehdä botin käyttöönotto-tarkastus, jolloin Asiakas kysyy botilta ne kysymykset, jotka Asiakas on määritellyt laatuta-kuukysymyksiksi ennen botin luomista. Käyttöönottotarkastus on tehtävä 2 viikon sisällä siitä, kun botti on luovutettu Asiakkaalle. Mikäli käyttöönottotarkastus ei mene läpi, asiak-kaan on esitettävä botin virheelliset vastaukset Toimittajalle kirjallisesti esim. ruutukaap-pauksina tai yhteisessä videopalaverissa. Laatutakuu sisältää vastausten asiasisällön oikeelli-suuden täyttymisen. Tekoälyn tuottamat vastaukset eivät ole sanatarkkoja kopioita alkuperäi-sestä vastauksesta, joten niitä tarkasteltaessa olennaista on oikea asiasisältö.
Mikäli botti ei osaa vastata kysymyksiin määritellyn vastaussisällön mukaisesti, Toimittaja jatkaa botin opettamista. Kun botti Toimittajan lisäopetuksen jälkeen annetaan Asiakkaalle uudelleen käyttöönottotarkastukseen, Asiakkaalla on viikko aikaa tehdä uusi laatutakuun mu-kainen käyttöönottotarkastus. Mikäli botti ei edelleenkään läpäise käyttöönottotarkastusta, sama lisäopetuskierros toistetaan. Toimittajalle on annettava mahdollisuus vähintään kahteen lisäopetuskierrokseen. Toimittajan lisäopetuskierros kestää maksimissaan viikon.
Mikäli laatutakuun mukainen käyttöönottotarkastus ei mene läpi, Toimittaja ei ole oikeutettu veloittamaan palvelusopimusmaksua ajalta ennen kuin botin käyttöönottotarkastuksen hyväk-symistä.
Mikäli laatutakuun mukainen käyttöönottotarkastus ei mene läpi, vaikka Toimittajalle on annettu mahdollisuus vähintään kahteen lisäopetuskierrokseen, voidaan Palvelusopimus Asi-akkaan tai Toimittajan esityksestä purkaa, ilman että Asiakkaalta veloitetaan käyttöönotto- ja palvelumaksua.
Palvelusopimuksen laskutus
Asiakas voi valita kuukausi- tai vuosilaskutuksen. Kuukausilaskutus tapahtuu jälkikäteen, vuosilaskutus etukäteen.
KUUKAUSILASKUTUS
Tilaussopimuksen kuukausihinta perustuu toimituspaketin laajuuteen. Mikäli Asiakas valit-see kuukausilaskutuksen, lisätään kuukausittain lähetettävien laskujen hintaan laskutuslisä.
Ensimmäisen kuukauden laskutus (ensimmäinen laskutuskausi)
Palvelusopimus voi alkaa mihin aikaan tahansa kuukaudesta. Toimittaja laskuttaa ensimmäi-sen laskun kalenterikuukauden päätyttyä, jolloin laskulla huomioidaan aika palvelun käyt-töönotosta kuukauden päättymiseen. Tämän jälkeen laskutus tapahtuu kuukausiveloituksen perusteella aina kalenterikuukauden jälkeen. Hinta perustuu Hinnaston mukaiseen Palveluso-pimushintaan.
Laskutus ensimmäisen kuukauden jälkeen (seuraavat laskutuskaudet)
Mikäli Asiakas ei tee muutoksia, laskutus jatkuu 1 kk:n laskutusjaksoissa.
Vuosilaskutukseen siirtyminen
Asiakas voi halutessaan milloin tahansa siirtyä edullisempaan vuosilaskutukseen, jolloin las-kutus tapahtuu etukäteen seuraavien 12 kuukauden ajalta.
VUOSILASKUTUS
Tilaussopimuksen vuosihinta perustuu toimituspaketin laajuuteen. Palvelusopimus voi alkaa mihin aikaan tahansa vuodesta. Toimittaja laskuttaa Asiakasta Palvelusopimuksesta siitä päi-västä laskien, kun Toimittaja on asentanut Palvelun, se on Asiakkaan käytettävissä ja Asiak-kaan yhteyshenkilölle on ilmoitettu Palvelun olevan käytettävissä. Mikäli Asiakas ei tee muutoksia palvelusopimukseen, sopimus jatkuu vuoden laskutusjaksoissa toistaiseksi voi-massaolevana.
Maksuehdot
Maksuaika 14 vrk netto. Viivästyskorko on 8 %.
6. Palvelusopimuksen voimassaolo ja irtisanominen
Palvelusopimus alkaa päivästä, kun Toimittaja on luonut Asiakkaan pääkäyttäjälle käyttäjäti-lin, josta pääkäyttäjä saa rekisteröitymispyynnön sähköpostiinsa. Palvelusopimus on tämän jälkeen voimassa toistaiseksi siihen saakka, kun Asiakas tai Toimittaja irtisanoo sopimuksen, irtisanomisaika huomioiden. Sopimuksen irtisanomisessa noudatetaan tässä dokumentissa kuvattuja irtisanomisaikoja.
Irtisanominen Asiakkaan puolesta:
Kuukausilaskutukseen perustuva Palvelusopimus
Asiakas voi irtisanoa Palvelusopimuksen milloin tahansa 1 kk:n irtisanomisajal-la, jolloin Palvelusopimus päättyy 1 kk:n päästä irtisanomispäivästä.
Vuosilaskutukseen perustuva Palvelusopimus
Palvelusopimus on voimassa aina 12 kk:n jaksoissa. Asiakas voi irtisanoa Palve-lusopimuksen päättymään 1 kk ennen uuden vuosisopimusjakson alkamista. Täl-löin Palvelusopimus päättyy kuluvan vuosisopimus-/laskutusjakson loppuun.
Irtisanominen tapahtuu toimittamalla Toimittajan tukipalveluun (tuki@rediteq.fi) sähköpos-titse irtisanomisilmoitus.
Irtisanominen Toimittajan puolesta:
Toimittaja voi irtisanoa Palvelusopimuksen 12 kuukauden irtisanomisajalla tilanteessa, jossa Toimittaja lopettaa Palvelun tai muuttaa Palvelua niin merkittävästi, ettei aiempia sopimus-ehtoja voida muuttuneiden olosuhteiden takia noudattaa. Toimittaja pyrkii tarjoamaan tässä tilanteessa korvaavan Palvelusopimuksen.
Toimittaja voi irtisanoa Palvelusopimuksen ilman irtisanomisaikaa tilanteessa, jossa Asiakas on rikkonut palvelusopimusta tavalla, josta voi olla vaaraa Palvelun käytön jatkuvuuteen tai Toimittajan tai muiden asiakkaiden tietosuojaan tai tietoturvaan. Toimittaja ilmoittaa irtisa-nomisen toimittamalla sähköpostitse irtisanomisilmoituksen Asiakkaan pääkäyttäjälle.
Tietojen poistaminen irtisanomisajan jälkeen:
Irtisanomisajan jälkeen, kun Palvelusopimus on päättynyt, Toimittaja poistaa Asiakkaan tie-dot.
7. Asiakkaan vastuut ja velvoitteet
Asiakas saa organisaatiokohtaisen oikeuden käyttää Palvelua näiden Sopimusehtojen ja mui-den Palvelua tai sen yksittäisiä osia koskevien ehtojen mukaisesti. Käyttäjän tulee noudattaa Palvelua käyttäessään Suomen lakia, muita soveltuvia säännöksiä ja hyvää tapaa. Asiakas vastaa Palvelua perustettaessa ja ylläpidettäessä siitä, että Asiakkaalla on kaikki tarvittavat tekijän- ja muut oikeudet ja/tai oikeudenhaltijoiden suostumukset Palvelussa käytettävään materiaaliin, jonka tallentaa Toimittajan välityksellä Palveluun. Palvelussa ei saa käyttää materiaalia, joka rikkoo kolmansien osapuolien omistus-, tekijän- tai muita oikeuksia, on loukkaavaa, syrjivää, solvaavaa, herjaavaa, rikolliseen toimintaan liittyvää, epäsiveellistä, lain tai muutoin hyvän tavan vastaista tai Palvelun muille Käyttäjille tai kolmannelle osapuo-lelle haitallista tai vahingollista tai voi aiheuttaa häiriötä, suuria liikennemääriä, laitekuormia tai muita ongelmia Palveluun. Käyttäjä vastaa kaikista edellä mainitun kaltaisella toiminnalla aiheuttamistaan vahingoista.
8. Palvelun toimituksen keskeyttäminen
Toimittajalla on oikeus Palvelun toimituksen keskeyttämiseen lukitsemalla Asiakkaan Tili sekä Asiakkaan Käyttäjien Tilit, jos tilauksen maksu on viivästynyt tai laiminlyöty, Tili ja/tai sille kirjautumisen mahdollistavat tiedot ovat joutuneet kolmannen osapuolen haltuun tai Asiakas on käyttänyt Palvelua Suomen lain, Sopimusehtojen tai hyvän tavan vastaiseen toi-mintaan.
Jos Tili on lukittu maksun viivästymisen tai laiminlyönnin johdosta, Toimittajalla on oikeus periä tilin avaamisesta aiheutuneet kohtuulliset kustannukset Asiakkaalta. Toimittaja arvioi Palvelun uudelleen avaamisen mahdollisuuden tapauskohtaisesti.
Toimittajalla on oikeus poistaa Asiakkaan Palvelussa syöttämät tiedot, kun Asiakkaan Tili on ollut lukittuna kahden kuukauden ajan. Toimittajalla on oikeus poistaa Tili ja sillä olevat tie-dot välittömästi, jos Asiakas on käyttänyt Palvelua lain, tämä Sopimuksen tai hyvän tavan vastaiseen toimintaan.
Jos Asiakkaan maksusuoritus viivästyy yli 30 päivää, Toimittajalla on oikeus katkaista Palve-lun toimittaminen sekä periä viivästyneistä suorituksista lain mukainen viivästyskorko, sa-moin kuin kohtuullinen muistutusmaksu maksukehotuksesta.
9. Tuki ja palvelun saatavuus
Toimittaja tarjoaa Asiakkaalle tukea Palvelun käytössä. Asiakkaan tukipyynnöt käsitellään normaalina toimistoaikana (ma-pe 8-16 Suomen aikaa). Tuki on saatavilla Toimittajan web-bipohjaisessa tukipalvelussa (tuki.rediteq.fi), johon voi ottaa yhteyttä myös sähköpostilla (tuki@rediteq.fi) ja puhelimitse. Tukipalvelun osoitteet ja tukinumerot löytyvät Toimittajan verkkosivuilta. Toimittaja voi ottaa käyttöön myös muita tukipalvelun muotoja, sekä muuttaa nykyisiä. Toimittaja vastaa tukipyyntöihin ilman viivettä parhaan kykynsä mukaan. Toimitta-ja pyrkii tarjoamaan Palvelulle 24/7-käytettävyyden kaupallisesti järkevin ponnisteluin, lu-kuun ottamatta suunniteltuja huoltotaukoja.
Toimittaja tarjoaa lisämaksusta opastusta, perehdytystä, koulutusta ja konsultointia Asiak-kaan tarpeisiin. Näistä on sovittava Asiakkaan ja Toimittajan välillä erillisellä sopimuksella.
Toimittaja ylläpitää varmuuskopiota Asiakkaan Palveluun toimittamista tiedoista. Tiedot varmuuskopioidaan vähintään kerran viikossa kuukauden kierrolla, jonka lisäksi yksi varmis-tus per kuukausi säilytetään viimeiseltä 6 kuukauden ajalta.
10. Muutokset sopimusehtoihin
Sopimusehtoja voidaan päivittää ajoittain, ja Toimittaja julkaisee niiden viimeisimmän ver-sion verkkosivustollaan. Asiakas saa ilmoituksen kaikista muutoksista, jotka Toimittaja oman harkintansa mukaan määrittää tärkeiksi. Asiakas hyväksyy muutetut ehdot jatkamalla Palve-lun käyttöä uusien ehtojen tultua voimaan. Käyttöoikeuden edellytyksenä on Sopimusehtojen hyväksyminen. Asiakkaille ilmoitetaan muuttuvista Sopimusehdoista ja palvelun olennaisista muutoksista yksi (1) kuukautta ennen niiden voimaantuloa.
11. Immateriaalioikeudet
Kaikki immateriaalioikeudet Palveluun, sen sisältöön, ominaisuuksiin ja toiminnallisuuksiin sekä niiden myöhempiin muutoksiin kuuluvat yksin Toimittajalle tai sen lisenssinantajille. Asiakas saa Sopimuksen voimassaoloajaksi rajoitetun ei-yksinomaisen oikeuden käyttää Pal-velua omassa sisäisessä liiketoiminnassaan Sopimuksen ja Sopimusehtojen mukaisesti. Pal-velun ja sen sisällön tai osien kopiointi, jäljentäminen, eteenpäin välittäminen, levittäminen tai käyttäminen muuten kuin näiden Sopimusehtojen mukaisesti on ehdottomasti kielletty.
Kaikki Asiakkaan Palveluun toimittaman sisällön omistaa Asiakas. Asiakas vastaa omasta aineistostaan ja sen laillisuudesta, sekä erityisesti siitä, että se ei loukkaa kolmansien osa-puolten tekijänoikeutta, tavaramerkkioikeutta tai muuta immateriaalioikeutta. Sama koskee Asiakkaan oikeutta siirtää henkilötietoja Palveluun ja käsitellä niitä.
Toimittaja voi analysoida Asiakkaan dataa, joita kerätään Asiakkaan Palvelun käytöstä. Ana-lysoinnissa yhdistellään suuria määriä dataa eikä Asiakas tai mikään muu yksilö ole ulkopuo-lisen tunnistettavissa. Analyysiä voidaan käyttää esimerkiksi palvelun suorituskyvyn opti-mointiin sekä tutkimukseen ja tuotekehitykseen.
12. Sopimuksen siirtäminen
Asiakkaalla ei ole oikeutta siirtää Sopimusta osaksikaan kolmannelle osapuolelle ilman Toi-mittajan kirjallista suostumusta. Toimittajalla on oikeus siirtää Sopimus ilman Asiakkaan erillistä hyväksyntää kolmannelle osapuolelle niin, että uudeksi Toimittajaksi tulee jokin toi-nen taho kuin Rediteq Oy.
13. Sovellettava laki ja riitojen ratkaisu
Sopimusehtoihin sovelletaan Suomen lakia. Kaikki niitä koskevat kiistat, erimielisyydet ja vaateet pyritään ensisijaisesti ratkaisemaan Toimittajan ja Asiakkaan välisissä keskinäisissä neuvotteluissa sovinnollisesti.
Jos Toimittaja ja Asiakas eivät kykene keskinäisissä neuvotteluissa löytämään ratkaisua, rii-dat ratkaistaan lopullisesti välimiesmenettelyssä Keskuskauppakamarin välimiesmenettely-sääntöjen mukaisesti. Riidan ratkaisee yksi välimies ja välimiesmenettelyn paikka on Helsin-ki.
14. Takuu ja takuun rajoitus
Toimittaja takaa, että Palvelut toimivat oleellisesti kuvatulla tavalla. Asiakas ja Toimittaja ovat yhtä mieltä siitä, että Palvelut ja sen toimitus eivät ole täysin virheettömiä, ja että Palve-lujen parantaminen on jatkuva prosessi. Asiakas hyväksyy, että Palvelut toimitetaan sellaise-naan, ja että niitä käytetään asiakkaan omalla vastuulla. Toimittaja tai sen lisenssinantajat eivät anna mitään nimenomaista tai hiljaista takuuta Palvelujen sopivuudesta tiettyyn tarkoi-tukseen tai järjestelmien yhteensopivuudesta.
Toimittaja ei takaa, että Palvelut täyttävät asiakkaan vaatimukset, että ne toimivat oikein asi-akkaan laitteiden, järjestelmän tai asetusten kanssa, eikä myöskään Palvelujen keskeytykset-tömyyttä tai virheettömyyttä. Asiakas vastaa siitä, että kolmannen osapuolen ohjelmat, kuten selaimet, pdf-lukijat, työkalurivit, viruksentorjuntaohjelmat ja palomuurit ovat oikein asen-nettuja ja sallivat liikenteen Toimittajan osoittamilta verkkosivuilta.
Toimittaja korjaa Palvelujen ilmoitetut virheet, jotka olennaisesti vaikuttavat Palvelujen toi-mintaan niin pian kuin mahdollista. Toimittaja pidättää kuitenkin oikeuden määrittää milloin ja kuinka korjaus suoritetaan. Toimittaja korjaa virheet, jotka eivät vaikuta olennaisesti asi-akkaan Palvelujen käyttämiseen ja/tai Palvelujen toimintaan aikaisintaan seuraavan virallisen Palvelujen päivityksen yhteydessä.
15. Vastuunrajoitukset
Toimittaja ei ole missään tapauksessa vastuussa Tietojen sisällöstä tai omistusoikeudesta. Toimittaja ei ole missään tapauksessa vastuussa Tietojenkäsittelyn ohjeista tai muista toimis-ta, joita asiakkaan Käyttäjät suorittavat.
Mikäli Toimittaja katsotaan velvolliseksi suorittamaan asiakkaalle korvausta, ei korvausta missään tapauksessa makseta mistään epäsuorista tai välillisistä menetyksistä tai vahingosta. Mainittu vastuunrajoitus ei myöskään koske vahinkoa, joka on aiheutettu tahallisesti tai tör-keällä huolimattomuudella. Toimittajan kokonaiskorvausvastuu kaikissa palveluun liittyvissä vaatimuksissa on enintään summa, jonka käyttäjä on maksanut palvelusta Toimittajalle edel-listen kolmen kuukauden aikana.
Kumpikaan osapuoli ei ole vastuussa viivästyksestä tai toiminnan keskeytymisestä, joka ai-heutuu tai on saanut alkunsa ylivoimaisesta esteestä (force majeure), kuten maanjäristykses-tä, sodasta, mellakasta, työtaistelusta tai muusta vastaavasta seikasta, joka on sekä Toimitta-jan että Asiakkaan vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella.
16. Muut ehdot
Sekä Toimittaja että Asiakas sitoutuvat pitämään tietoonsa saamat toisen osapuolen liikesa-laisuudet ja muut luottamukselliseksi ymmärrettävät vastaavat tiedot ja aineistot salassa.
Toimittajalla on oikeus käyttää Asiakkaan nimeä ja logoa referenssikäytössä, ellei Asiakas ole sitä nimenomaisesti kieltänyt.
Hyväksyn sopimusehdot
Close Menu
Etusivu
Ratkaisut
Yrityksille
Osaamisen johtaminen ja kehittäminen
LMS henkilöstökoulutukseen
LMS koulutusyrityksille
Mobiili oppimisalusta
Perehdytys
Työohjeet
Rekrytointisovellus
Whistleblowing-kanava
ChatGPT-botti
Oppilaitoksille
Opiskelijoiden ja koulutusten hallinta
Campus Pro LMS
Opintohallinnon valmisratkaisu Sopro Online
Mobiili oppimisalusta
Työelämässä oppimisen ohjausalusta
Tekoäly oppilaitostuotteissa
Whistleblowing-kanava
Palvelut
Referenssit
Yritys
Rediteq Oy
Yhteystiedot
Ajankohtaista
Avoimet työpaikat
Whistleblowing
Tuki
Tukipalvelu
Asiakasintra
Ota yhteyttä
Demo
myynti@rediteq.fi
(02) 282 8990
Asiakastuki
facebook
youtube