Sopro Online
Opettajan, opiskelijan ja ohjaajan yhteinen työkalu, joka lisää vuorovaikutusta ja tekee osaamisen kehittämisestä läpinäkyvää.
Kokeile maksutonta demoa ja tutustu järjestelmän ominaisuuksiin vaikka älypuhelimellasi!
Kattava ja ketterä ratkaisu, joka kasvaa tarpeenne mukaan
SEURATTAVUUS JA PALAUTE
Koulutuksen järjestäjä voi tarjota ohjausta ja tukea työpaikalla, sekä seurata opintojen etenemistä.
Lue lisää
- Työpaikalla tapahtuva oppiminen on ohjattua
- Opiskelija saa palautetta osaamisensa kehittymisestä
- Oppimispäiväkirja, jossa liitteiden tallennusmahdollisuus
- Kuvien ja videoiden hyödyntäminen oppimisen ja tavoitteiden kuvaamisessa
- Palautepyyntö päiväkirjamerkinnästä
- Opiskelija voi pyytää palautetta työnäytteestä, jonka on päiväkirjaan kirjannut
- 360 asteen palaute
- Mahdollisuus pyytää keneltä tahansa palautetta edistymisestä yhdessä tai useammassa tutkinnon osassa
- Kehityskommentit
OPPIMISTEHTÄVÄT
Opiskelijoille voidaan luoda monipuolisia oppimistehtäviä mm. H5P-tuen ansiosta.
Lue lisää
- H5P-tehtävien avulla voidaan toteuttaa kymmeniä eri tyyppisiä oppimistehtäviä kuten interaktiivisia videoita ja pelejä
- LTI-tuki mahdollistaa tehtävien tuonnin esimerkiksi Moodlesta
- Työpaikkaohjaajat voidaan kutsua tehtävien tarkastajiksi
LÄPINÄKYVYYS JA VUOROVAIKUTTEISUUS
Työpaikkaohjaaja ja opettaja näkevät toistensa panoksen opiskelijan osaamisen kehittämisessä. Opiskelija näkee oman edistymisensä.
Lue lisää
- Yhteistyöalusta HOKS:n yhteiselle kehittämiselle. Osapuolet voivat osallistua ja näkevät toistensa panoksen.
- Ilmoitukset keskusteluista ja huomioitavista asioista.
- Työpaikkaohjaajan, opettajan ja opiskelijan monipuoliset keskustelutoiminnot.
- Oppiminen on läpinäkyvää. Osapuolet näkevät edistymisen mm. havainnollisista graafeista.
- Järjestelmä kannustaa vuorovaikutteisuuteen.
TAVOITTEELLISUUS
Oppiminen työpaikoilla on tavoitteellista ja myös koulutuksen järjestäjän seurattavissa.
Lue lisää
- Koulutus tapahtuu virallisten tutkintorakenteiden mukaan, joiden pohjalta HOKS luodaan
- Sekä ammattitaitovaatimukset että arviointikriteerit ovat käytettävissä edistymisen kuvaamisessa
- Oppimistehtäviin voidaan valita arviointikriteerit tai ammattitaitovaatimukset, joita tehtävä suorittamalla voidaan saavuttaa tai edistää
- Myös virallisista poikkeavia tavoitteita voidaan käyttää
KÄYTTÖÖNOTTO JA INTEGROITAVUUS
Ketterä käyttöönotto, käyttöönotto jopa muutamassa tunnissa. Integrointimahdollisuudet muihin järjestelmiin heti tai myöhemmin.
Lue lisää
- Tietojen tuonti Excel-tiedostojen avulla mahdollistaa nopean aloituksen. Tuotavia tietoja ovat opiskelijat, yritykset ja tp-ohjaajat ja oppilaitoksen kouluttajat. Ensimmäisen tuontikerran avustaminen kuuluu hintaan.
- Täyden hyödyn saatte, kun järjestelmä integroidaan osaksi koulutusprosessianne. Tarjoamme konsultointi ja integraatiopalvelut tarpeisiinne.
- Järjestelmä integroituu: AD, ADFS, Azure AD, Google Drive, MS Office 365, eHOKS, Koski, ePerusteet, Moodle, Optima, Visma Inschool, Google Hangouts, Skype, GoToMeeting jne.
- Järjestelmä sisältää oppimisympäristön, jonka avulla käyttöä voi opetella. Järjestämme koulutusta tarpeen mukaan.
HINNOITTELU
0 euron käyttöönottoprojekti, ellet halua samalla integrointia muihin järjestelmiin.
Lue lisää
- Voit kokeilla ja käyttää järjestelmää esim. tietyllä osastolla tai opiskelijaryhmällä. Maksat vain ohjelmistovuokran, joka on esim. alle 100 opiskelijalla 199 €/kk +ALV.
- Portaikkohinnoittelu opiskelijamäärän mukaan. Esim. 2000 opiskelijalla kuukausivuokra 1000 €/kk+ALV.
- Et sitoudu pitkiin sopimuksiin. Sopimuksen irtisanomisaika 3 kk, joten sopimuksen pituus lyhyimmillään 3 kk.
- Tarjoamme konsultointia, koulutusta ja integrointipalvelua tarpeenne mukaan. Kysy!
PALVELUN LUOTETTAVUUS JA YLLÄPITOPALVELUT
Millaisiin käsiin uskot opiskelijoidesi tiedot?
Arvostatko sitä, että opiskelijoiden ja organisaatiosi henkilökunnan tietoja käsittelevää yritystä kuvaavat seuraavat lauseet:
Yritys on suomalainen ja noudattaa GDPR-asetusta.
Yrityksellä on yli 25 vuoden kokemus henkilötietojen käsittelystä.
Yritys suhtautuu vakavasti näiden tietojen luottamuksellisuuteen.
Yritys käyttää Microsoftin Azuren palvelinkapasiteettia, jonka
palvelimet sijaitsevat EU-alueella. Tiedot varmuuskopioidaan joka yö.
Yrityksellä on käytettävissään palvelinkapasiteettia Suomessa
sijaitsevassa palvelinkeskuksessa niitä asiakkaita varten, jotka tätä edellyttävät.
Millaista tuki- ja ylläpitopalvelua arvostat?
Ylläpito- ja tukipalvelulla on oleellinen vaikutus siihen, saako yritys täysimääräisen hyödyn hankkimastaan järjestelmästä. Tukea on saatava silloin kun sitä tarvitsee, oli sitten kyse teknisestä ongelmasta tai käytössä avustamisesta.
Olemme panostaneet koko 25 vuotisen historiamme hyvin palvelevaan tukeen. Tärkeä syy yrityksemme jatkuvuuteen onkin erinomaiseksi arvioitu tuki- ja ylläpitopalvelumme! Olemme saaneet sen laadusta ja nopeudesta niin myönteistä palautetta, että se saa melkein punastumaan.
Katso alta muutama kommentti asiakkailtamme!
Katso mitä asiakkaamme sanovat palvelustamme
Kokeile demoa
Demosta löydät lyhyitä videotehtäviä, joiden avulla pääset tutustumaan järjestelmän perusominaisuuksiin ja saat yleiskuvan siitä, miltä järjestelmä näyttää ja tuntuu.
Painiketta klikkaamalla aukeaa uusi ikkuna, jossa voit tilata demotunnukset. Täytä tiedot ja saat sähköpostiisi linkin demoon.