Sopro Online
Opettajan, opiskelijan ja työpaikkaohjaajan yhteinen työkalu, joka lisää vuorovaikutusta ja tekee osaamisen kehittämisestä läpinäkyvää.
Kokeile maksutonta demoa ja tutustu järjestelmän ominaisuuksiin vaikka älypuhelimellasi!
MOBIILI TYÖVÄLINE TYÖSSÄOPPIMISEN HALLINTAAN
Katso video oppimispäiväkirjasta
OHJATTUA TYÖSSÄOPPIMISTA
- Työpaikalla tapahtuvaa oppimista on helppo ohjata ja seurata
- Oppija voi liittää tiedostoja oppimispäiväkirjaan, ja pyytää siitä palautetta
- Oppimista ja tavoitteita voidaan kuvata tekstin lisäksi myös kuvilla ja videoilla
- Monipuoliset keskustelu- ja palautemahdollisuudet kannustavat vuorovaikutteisuuteen
- 360 asteen palaute – mahdollisuus pyytää palautetta edistymisestä keneltä tahansa
OPINTOSOSIAALISTEN ETUUKSIEN SEKÄ KOULUTUSKORVAUSTEN
SÄHKÖISET HAKU- JA KÄSITTELYPROSESSIT
Sähköinen prosessi tehostaa toimintaa, säästää aikaa ja rahaa – ja vieläpä lisää asiakastyytyväisyyttä!
Opintososiaalisten etuuksien käsittelyprosessissa opiskelija ohjataan hakemaan niitä opintososiaalisia etuuksia, joihin hänet on merkitty oikeutetuksi. Opiskelijan tehtyä hakemuksen, hakemus siirtyy maksatuksia hoitavan henkilön käsiteltäväksi. Maksuunpanon edellytyksenä voidaan käyttää läsnäolovaatimusta. Maksuunpanon jälkeen maksuaineisto siirretään eräajolla kirjanpitoon ja pankkiin. Koko prosessi hoituu täysin paperittomasti.
Myös koulutuskorvausten käsittelyprosessi on täysin sähköinen ja järjestelmä tarjoaa käyttöliittymät kaikille prosessin osapuolille. Maksatusprosessin pohjana on maksusäännöt, joiden perusteella järjestelmä muodostaa maksuaikataulun. Tyypillisesti maksatusprosessiin on yhdistetty työnantajan palautteenanto, jolloin prosessi käynnistyy järjestelmän muistuttaessa työpaikkaohjaajaa palautteen annon ajankohtaisuudesta. Työpaikkaohjaajan kirjausten jälkeen järjestelmä pyytää opiskelijaa kuittaamaan saamansa palautteen. Kun edelliset vaiheet on tehty, järjestelmä esittää maksatuksia hoitavalle henkilölle esiasetetun summan maksuunpanoa. Maksuunpanon jälkeen maksuaineisto siirretään eräajolla kirjanpitoon ja pankkiin. Mikäli työssäoppimisesta ei haluta muun seurannan takia kysyä palautetta, voidaan palautteenantoon liittyvät työpaikkaohjaajan ja opiskelijan toimenpiteet ohittaa pelkällä vastuuhenkilön kuittauksella.
LÄPINÄKYVÄ JA VUOROVAIKUTTEINEN OPPIMISALUSTA
- Järjestelmä toimii yhteistyöalustana HOKS:n yhteiselle kehittämiselle – Kaikki osapuolet voivat osallistua ja nähdä toistensa panoksen
- Oppiminen on läpinäkyvää – Osapuolet voivat seurata edistymistä mm. havainnollisina graafeina
- Monipuoliset keskustelutoiminnot työpaikkaohjaajan, opettajan ja opiskelijan väliseen yhteydenpitoon
- Ilmoitukset keskusteluista ja muista huomioitavista asioista
Opi lisää läpinäkyvästä kehittymissuunnitelmasta
Oppimistehtävät oppijan näkökulmasta
MONIPUOLISET OPPIMISTEHTÄVÄT
- H5P-tehtävien avulla voit helposti toteuttaa kymmeniä eri tyyppisiä oppimistehtäviä, esimerkiksi interaktiivisia videoita ja pelejä
- Voit tuoda oppimistehtävät myös esimerkiksi Moodlesta
- Työpaikkaohjaajat voidaan haluttaessa kutsua tehtävien tarkastajiksi
Voit kokeilla järjestelmää riskittömästi vaikkapa vain 3 kuukauden ajan
hintaan 199€/kk (+ALV)
KATTAVA JA KETTERÄ RATKAISU, JOKA JOUSTAA TARPEENNE MUKAAN

PALVELUN LUOTETTAVUUS JA YLLÄPITOPALVELUT
Millaisiin käsiin uskot opiskelijoidesi tiedot?
Arvostatko sitä, että opiskelijoiden ja organisaatiosi henkilökunnan tietoja käsittelevää yritystä kuvaavat seuraavat lauseet:
Yritys on suomalainen ja noudattaa GDPR-asetusta.
Yrityksellä on yli 25 vuoden kokemus henkilötietojen käsittelystä.
Yritys suhtautuu vakavasti näiden tietojen luottamuksellisuuteen.
Yritys käyttää Microsoftin Azuren palvelinkapasiteettia, jonka
palvelimet sijaitsevat EU-alueella. Tiedot varmuuskopioidaan joka yö.
Yrityksellä on käytettävissään palvelinkapasiteettia Suomessa
sijaitsevassa palvelinkeskuksessa niitä asiakkaita varten, jotka tätä edellyttävät.
Millaista tuki- ja ylläpitopalvelua arvostat?
Ylläpito- ja tukipalvelulla on oleellinen vaikutus siihen, saako yritys täysimääräisen hyödyn hankkimastaan järjestelmästä. Tukea on saatava silloin kun sitä tarvitsee, oli sitten kyse teknisestä ongelmasta tai käytössä avustamisesta.
Olemme panostaneet koko 25 vuotisen historiamme hyvin palvelevaan tukeen. Tärkeä syy yrityksemme jatkuvuuteen onkin erinomaiseksi arvioitu tuki- ja ylläpitopalvelumme!
KOKEILE MAKSUTONTA DEMOA

Demosta löydät lyhyitä videotehtäviä, joiden avulla pääset tutustumaan järjestelmän perusominaisuuksiin ja saat yleiskuvan siitä, miltä järjestelmä näyttää ja tuntuu.
Painiketta klikkaamalla aukeaa uusi ikkuna, jossa voit tilata demotunnukset. Täytä tiedot ja saat sähköpostiisi linkin demoon.