Sopro Online

HOKS-yhteistyöalusta tiedon keräämiseen ja toimittamiseen eHOKS-palveluun

Sopro Onlinella ratkaisette koko HOKS-prosessin tiedonkeruun ja päivitykset tehokkaalla ja modernilla tavalla.

KYSY LISÄÄ

Tehokas HOKS-yhteistyöalusta

HOKS-prosessin tehostaminen vaatii, että koulutusprosessin osapuolet näkevät toistensa tekemän työn, ja voivat täydentää ja päivittää HOKS-tietoja. Käytännössä tämä edellyttää HOKS-prosessin sähköistämistä.

Sähköistämisen jälkeen siirrot eHOKS-palveluun nivoutuvat osaksi koulutusprosessia, eivätkä vaadi käyttäjiltä ylimääräistä työtä.

Sopro Onlinen tekee ainutlaatuiseksi läpinäkyvä HOKS -ratkaisumme. Kaikki osapuolet, opettaja, työpaikkaohjaaja ja opiskelija kehittävät samaa HOKS:ia, ja eHOKSin vaatimat tiedot syntyvät järjestelmään automaattisesti.
Järjestelmämme perustuu monilta osin rajapintojen hyödyntämiseen. Asiakkaidemme Koski- ja eHOKS-rajapintojen käyttöönotot ovat olleet onnistuneita haasteellisista lähdökohdista huolimatta.
Opi lisää läpinäkyvästä kehittymissuunnitelmasta
Katso miltä oppijan käyttöliittymä näyttää mobiilissa

LÄPINÄKYVÄ JA VUOROVAIKUTTEINEN OPPIMISALUSTA

  • Järjestelmä toimii yhteistyöalustana HOKS:n yhteiselle kehittämiselle – Kaikki osapuolet voivat osallistua ja nähdä toistensa panoksen
  • Oppiminen on läpinäkyvää – Osapuolet voivat seurata edistymistä mm. havainnollisina graafeina
  • Monipuoliset keskustelutoiminnot työpaikkaohjaajan, opettajan ja opiskelijan väliseen yhteydenpitoon
  • Ilmoitukset keskusteluista ja muista huomioitavista asioista

MONIPUOLISET OPPIMISTEHTÄVÄT

  • H5P-tehtävien avulla voit helposti toteuttaa kymmeniä eri tyyppisiä oppimistehtäviä, esimerkiksi interaktiivisia videoita ja pelejä
  • Voit tuoda oppimistehtävät myös esimerkiksi Moodlesta
  • Työpaikkaohjaajat voidaan haluttaessa kutsua tehtävien tarkastajiksi
Oppimistehtävät oppijan näkökulmasta
Tutustu oppimispäiväkirjan mahdollisuuksiin
Opi lisää 360 asteen palautteista

OHJATTUA TYÖSSÄOPPIMISTA

  • Työpaikalla tapahtuvaa oppimista on helppo ohjata ja seurata
  • Oppija voi liittää tiedostoja oppimispäiväkirjaan, ja pyytää siitä palautetta
  • Oppimista ja tavoitteita voidaan kuvata tekstin lisäksi myös kuvilla ja videoilla
  • Monipuoliset keskustelu- ja palautemahdollisuudet kannustavat vuorovaikutteisuuteen
  • 360 asteen palaute – mahdollisuus pyytää palautetta edistymisestä keneltä tahansa

TAVOITTEELLISTA OPPIMISTA

  • Työpaikalla tapahtuva oppiminen on tavoitteellista ja myös koulutuksen järjestäjän seurattavissa
  • Koulutus perustuu virallisiin tutkintorakenteisiin
  • Ammattitaitovaatimuksia ja arviointikriteerejä voidaan käyttää edistymisen kuvaamisessa, sekä liittää oppimistehtäviin
Katso lisää tutkintotavoitteisten koulutusten luomisesta

Sopro Online on moderni, kokonaisvaltainen ratkaisu HOKS-prosessiin.

Ratkaisun tekninen pohja on ollut käytössä jo lähes 10 vuotta, mutta eHOKS:in myötä se on juuri nyt ajankohtaisempi kuin koskaan ennen.

KYSY LISÄÄ

KATTAVA JA KETTERÄ RATKAISU, JOKA JOUSTAA TARPEENNE MUKAAN

Jo edullinen vakiopaketti sisältää kattavat työkalut työssäoppimisen hallintaan
Ketterä SaaS-ratkaisu on käytössäsi jopa muutamassa tunnissa
Portaikkohinnoittelu opiskelijamäärän mukaan
Ohjelmistovuokra on esim. alle 100 opiskelijalla 199 €/kk +ALV
Et sitoudu pitkiin sopimuksiin – Sopimukset alkaen 3 kk
Integrointi mm. seuraaviin palveluihin: AD, ADFS, Azure AD, Google Drive, MS Office 365, eHOKS, Koski, ePerusteet, Moodle, Optima, Visma Inschool…

PALVELUN LUOTETTAVUUS JA YLLÄPITOPALVELUT

Millaisiin käsiin uskot opiskelijoidesi tiedot?

Arvostatko sitä, että opiskelijoiden ja organisaatiosi henkilökunnan tietoja käsittelevää yritystä kuvaavat seuraavat  lauseet:

Yritys on suomalainen ja noudattaa GDPR-asetusta.

Yrityksellä on yli 25 vuoden kokemus henkilötietojen käsittelystä.

Yritys suhtautuu vakavasti näiden tietojen luottamuksellisuuteen.

Yritys käyttää Microsoftin Azuren palvelinkapasiteettia, jonka
palvelimet sijaitsevat EU-alueella. Tiedot varmuuskopioidaan joka yö.

Yrityksellä on käytettävissään palvelinkapasiteettia Suomessa
sijaitsevassa palvelinkeskuksessa niitä asiakkaita varten, jotka tätä edellyttävät.

Millaista tuki- ja ylläpitopalvelua arvostat?

Ylläpito- ja tukipalvelulla on oleellinen vaikutus siihen, saako yritys täysimääräisen hyödyn hankkimastaan järjestelmästä. Tukea on saatava silloin kun sitä tarvitsee, oli sitten kyse teknisestä ongelmasta tai käytössä avustamisesta.

Olemme panostaneet koko 25 vuotisen historiamme hyvin palvelevaan tukeen. Tärkeä syy yrityksemme jatkuvuuteen onkin erinomaiseksi arvioitu tuki- ja ylläpitopalvelumme!

OTA YHTEYTTÄ NIIN KERROMME LISÄÄ

Täytä yhteystietosi lomakkeelle, niin olemme yhteydessä!