Ylläpito- ja tukipalvelut

Tarjoamme ohjelmistomme jatkuvan käytettävyyden takaamiseen ylläpitosopimusta, joka kattaa tukipalvelut puhelimitse ja webin kautta sekä yleiset ohjelmistopäivitykset.

Lue lisää

Ylläpitosopimus

Ylläpitosopimus takaa asiakkaillemme jatkuvan tuen ongelmatilanteissa sekä ohjelmiston yleisen kehittämisen.

Vuosisopimus ohjelmiston ylläpitoon kattaa tukipalvelut puhelimitse ja web-pohjaisen asiakastukijärjestelmän (sis. sähköposti) kautta sekä tarvittaessa etähuollon avulla tapahtuvan ongelmanratkaisun ja yleiset ohjelmistopäivitykset.

Ota yhteyttä tukeen

Tukipalveluiden yhteystiedot

Tukinumero 044 562 8990 (mobiilivaihde)
Tukipyynnöt sähköpostilla tuki@rediteq.fi
Tukijärjestelmän osoite http://tuki.rediteq.fi/

Tukinumerosta
Sujuvan tukipalvelun mahdollistamiseksi toivomme, että asiakkaamme käyttävät ensisijaisia tukinumeroita, jotta puhelut ohjautuvat tasaisesti ja suunnitellusti oikeille henkilöille. Puhelu voidaan siirtää yrityksen sisällä edelleen asian paremmin tuntevalle henkilölle silloin, kun se on tarpeen.

Oppisopimus.net

Ylläpidämme oppisopimusasiakkaillemme suunnattua Oppisopimus.net -verkkopalvelua. Oppisopimus.net on oppisopimuksesta kiinnostuneille opiskelijoille ja työnantajille (tai sellaisiksi haluaville) tarkoitettu sivusto, josta löytyy perustiedot oppisopimuksesta sekä oppisopimusjärjestäjien yhteystiedot. Lisäksi Oppisopimus.net:issä toimii välityspalvelu, jossa oppisopimustyöpaikkaa hakeville ja tarjoaville tahoille tarjotaan mahdollisuus löytää oppisopimuksen toinen osapuoli – opiskelija tai työnantaja. Palvelu toimii itsepalveluperiaatteella maksuttomasti ja ilman välikäsiä.