Osaamisen johtaminen

Sopro Online

Aseta tavoitteet, kartoita osaaminen, seuraa edistymistä ja kannusta palautteella! Kehittymissuunnitelman monipuoliset palaute- ja vuorovaikutustoiminnot tukevat oppimista tehokkaasti. Hyödynnä 360 asteen palautteita, kehityskommentteja ja keskustelutoimintoa.
Tee saavutetut tulokset näkyviksi!

Hinnat alkaen 199 €/kk+ALV.

TAVOITTEELLINEN OSAAMISEN KEHITTÄMINEN
TARVITTAVAN OSAAMISEN MÄÄRITTELY YRITYKSEN TASOLLA
  • Puuttuvan osaamisen tunnistaminen yrityksen tasolla
  • Oppimispolkujen luominen, joilla osaamisvajeet täytetään
  • Tavoitteellinen osaamisen kehittäminen henkilötasolla eri oppimispolkuja hyödyntäen.
  • Osaamisen kehittäminen on jatkuva prosessi, jota viedään eteenpäin mm. kehityskeskustelujen avulla.
  • Tarvittavan osaamisen varmistaminen raportoinnilla
  • Hälytykset puutteista

KATSO VIDEO ALKUKARTOITUKSESTA
JA OSAAMISEN ARVIOINNISTA

KEHITTYMISSUUNNITELMA ON OSAAMISEN JOHTAMISEN KESKEINEN TYÖKALU

Kehittymissuunnitelman keskeiset ominaisuudet

  1. Kehittymissuunnitelma on läpinäkyvä, millä tarkoitetaan, että kaikki sen tiedot ovat kaikkien kehittämiseen osallistuvien nähtävissä ja myös kaikkien muutettavissa, paria rooliin perustuvaa poikkeusta lukuunottamatta
  2. Kehittymissuunnitelma on vuorovaikutteinen, tukien oppimista ja palautteen antamista
  • 360 asteen palautteen avulla yhdestä tai useammasta kehittymiskohteesta voidaan milloin tahansa pyytää palautetta. Palautetta voidaan pyytää keneltä tahansa, omilta kollegoilta, esimiehiltä, asiakkaan edustajilta jne. Ominaisuutta käytetään myös itsearvioinnin tekemiseen.
  • Kaikkien kehittämiseen osallistuvien käytössä on keskustelutoiminto, jolla voidaan keskustella kaikesta kehityskohteeseen liittyvästä. Keskustelua voidaan käydä myös yleisemmällä tasolla ja keskustelukumppanit voidaan tarvittaessa valita.
  • Keskustelutoiminnon lisäksi järjestelmässä on erityinen kehityskommentit ominaisuus, jolla kommentit saa tallennettua “pysyvästi” näkyviin.

Kehittymissuunnitelman käyttö

  • Työntekijälle luodaan kehittymissuunnitelma
  • Kehittymissuunnitelmaan valitaan tai luodaan työntekijän ajankohtaiset kehittymiskohteet
  • Kehittymissuunnitelma on dynaaminen. Muutoksia voidaan tehdään aina kun työnkuva tai työtehtävät muuttuvat. Kehittymiskohteita voidaan vaihtaa, kun tarpeet muuttuvat tai kun riittävä osaamisen on saavutettu.
  • Kehittymiskohteisiin liittyy oppimistavoitteet, joiden lähtötaso voidaan kartoittaa siihen tarkoitetulla työkalulla. Lähtötasot tallennetaan, jolloin edistymistä voidaan seurata havainnollisilla graafeilla.
  • Kehittymiskohteille voidaan kirjata tavoitteiden lisäksi oppimismahdollisuudet ja tavat, miten tavoitteisiin päästään. Verkko-oppimisympäristön oppimismahdollisuudet linkittyvät kehittymiskohteisiin.
360 ASTEEN PALAUTETTA
  • Voit pyytää milloin tahansa
  • Voit pyytää yhdestä tai useammasta kehittymiskohteesta samalla kertaa
  • Voit pyytää keneltä tahansa, omilta kollegoilta, esimiehiltä, asiakkaan edustajilta jne
  • Voit pyytää myös itseltäsi, eli tällä hoidetaan myös itsearviointi

PALVELUN LUOTETTAVUUS JA YLLÄPITOPALVELUT

Millaisiin käsiin uskot yrityksesi osaamispääoman?

Arvostatko sitä, että yrityksesi henkilökunnan osaamispääomaa käsittelevää yritystä kuvaavat seuraavat  lauseet:

Yritys on suomalainen ja noudattaa GDPR-asetusta.

Yrityksellä on yli 25 vuoden kokemus henkilötietojen käsittelystä.

Yritys suhtautuu vakavasti näiden tietojen luottamuksellisuuteen.

Yritys käyttää Microsoftin Azuren palvelinkapasiteettia, jonka
palvelimet sijaitsevat EU-alueella. Tiedot varmuuskopioidaan joka yö.

Yrityksellä on käytettävissään palvelinkapasiteettia Suomessa
sijaitsevassa palvelinkeskuksessa niitä asiakkaita varten, jotka tätä edellyttävät.

Millaista tuki- ja ylläpitopalvelua arvostat?

Ylläpito- ja tukipalvelulla on oleellinen vaikutus siihen, saako yritys täysimääräisen hyödyn hankkimastaan järjestelmästä. Tukea on saatava silloin kun sitä tarvitsee, oli sitten kyse teknisestä ongelmasta tai käytössä avustamisesta.

Olemme panostaneet koko 25 vuotisen historiamme hyvin palvelevaan tukeen. Tärkeä syy yrityksemme jatkuvuuteen onkin erinomaiseksi arvioitu tuki- ja ylläpitopalvelumme! Olemme saaneet sen laadusta ja nopeudesta niin myönteistä palautetta, että se saa melkein punastumaan.

Katso alta muutama kommentti, mitä asiakkaamme ovat sanoneet.

Katso mitä asiakkaamme sanovat palvelustamme

"Kiitos suuresti kaikesta avusta, on ollut äärimmäisen mukavaa tehdä yhteistyötä, kun saamme vastauksia näin nopeasti ja täsmällisesti. Petterille myös suuri kiitos!"

"Kiitos tiedosta ja nopeasta ratkaisusta."

Heidi

”WAU, ei oo häpee olla nopee ☺
Isot kiitokset sulle Mats”

“Haluan vielä erikseen antaa teille asiakaspalautetta erinomaisesta palvelusta. Olemme aina saaneet teiltä todella hyvää palvelua ja kaikkiin pyyntöihin on aina vastattu kiitettävällä laadulla ja nopeudella. Olen henkilökohtaisesti äärettömän iloinen, että saimme koko Sopron siirrettyä omalta palvelimeltamme teille, koska oma tietokonetukemme on täällä melko haasteellista.”

"JESSS ☺, se meni tällä läpi. Kiitos paljon Petteri!"

Anne

“Mahtava juttu, kiitos nopeasta toiminnasta!"

Rita

“Kiitos nopeasta vastauksesta, meiltä on nyt saatu palvelin toimimaan – vika oli siis meillä!"

“Lämpimät kiitokset siis hyvästä yhteistyöstä kanssamme. Tiedän itseni olevan vaativa asiakas ja lähetän teille usein kehitys/muutospyyntöjä. Tarkoitukseni ei ole kuitenkaan hankaloittaa teidän elämäänne, vaan koko ajan myös kehittää ohjelmistoja entistäkin paremmiksi ja toimiviksi.”

“No jopa vastaus tuli nopeasti! Ja hyvä juttu! Kiitos, poista vaan ja lisään
tuon parametrin."

Lisätietoja tai ohjattu demo?

Jos haluat lisätietoja ja/tai ohjatun demon, jätä meille yhteystietosi, niin olemme yhteydessä.

Yhteydenoton aihe: lisätietojaohjattu demo