Hoida kehityskeskustelut tehokkaasti ja säästä aikaa

Sopro Online

Valitsetko perinteisen kehityskeskustelumallin vai
mieluummin ketterän mallin? Sopro Onlinessa valintaa ei tarvitse tehdä, voit käyttää molempia!

Hinnoittelu on kevyt ja ketterä, hinnat alkaen 99 €/kk +ALV.

KEHITYSKESKUSTELUT

Kehityskeskusteluiden sähköistäminen poistaa niiden järjestämiseen liittyvän hallinnollisen kuormituksen sähläyksineen. Kun kaikki niihin liittyvä löytyy yhdestä paikasta, tulee prosessista helposti hallittava ja seurattava. Rutiinit hoituvat automaattisesti ja osapuolet voivat keskittyä palautteen antamiseen ja saamiseen, eli asian ytimeen.

Kannattaako yrityksen hoitaa kehityskeskustelut perinteisellä, säännöllisin väliajoin toistettavalla kehityskeskustelulla? Vai kannattaako siirtyä ns. jatkuviksi (tai ketteriksi) sanottuihin kehityskeskusteluihin, joissa kehityskeskustelua käydään nimensä mukaan jatkuvasti, ilman täsmällisiä määräaikoja. Työn luonteesta ja toimialasta riippuu, kumpi näistä on yritykselle sopivampi, mutta välttämättä näistä ei tarvitse valita, vaan yritys voi hyödyntää myös molempien parhaita puolia.

  Katso video perinteisestä kehityskeskustelusta

SÄHKÖISEN KEHITYSKESKUSTELUN EDUT

Säästät resursseja

  • Etenkin perinteisen mallin kohdalla, säästöä syntyy todella nopeasti.
  • Käyttöönotto on hyvin nopeaa, eikä siitä synny juurikaan kuluja.
  • Prosessi on käyttäjälle selkeä ja yksinkertainen.

Saat parempia tuloksia

  • Kehittäminen sidotaan asetettuihin kehittymiskohteisiin ja niiden oppimistavoitteisiin.
  • Tavoite on kirkas ja edistyminen läpinäkyvää.
  • Kehittymistä tuetaan monipuolisilla sähköisillä vuorovaikutustavoilla.
  • Hyöty on nähtävissä merkittävästi parempina kehittymistuloksina, mikä näkyy suoraan työtehossa ja työn laadussa.

PALVELUN LUOTETTAVUUS JA YLLÄPITOPALVELUT

Millaisiin käsiin uskot yrityksesi osaamispääoman?

Arvostatko sitä, että yrityksesi henkilökunnan osaamispääomaa käsittelevää yritystä kuvaavat seuraavat  lauseet:

Yritys on suomalainen ja noudattaa GDPR-asetusta.

Yrityksellä on yli 25 vuoden kokemus henkilötietojen käsittelystä.

Yritys suhtautuu vakavasti näiden tietojen luottamuksellisuuteen.

Yritys käyttää Microsoftin Azuren palvelinkapasiteettia, jonka
palvelimet sijaitsevat EU-alueella. Tiedot varmuuskopioidaan joka yö.

Yrityksellä on käytettävissään palvelinkapasiteettia Suomessa
sijaitsevassa palvelinkeskuksessa niitä asiakkaita varten, jotka tätä edellyttävät.

Millaista tuki- ja ylläpitopalvelua arvostat?

Ylläpito- ja tukipalvelulla on oleellinen vaikutus siihen, saako yritys täysimääräisen hyödyn hankkimastaan järjestelmästä. Tukea on saatava silloin kun sitä tarvitsee, oli sitten kyse teknisestä ongelmasta tai käytössä avustamisesta.

Olemme panostaneet koko 25 vuotisen historiamme hyvin palvelevaan tukeen. Tärkeä syy yrityksemme jatkuvuuteen onkin erinomaiseksi arvioitu tuki- ja ylläpitopalvelumme! Olemme saaneet sen laadusta ja nopeudesta niin myönteistä palautetta, että se saa melkein punastumaan.

Katso alta muutama kommentti, mitä asiakkaamme ovat sanoneet.

Katso mitä asiakkaamme sanovat palvelustamme

"Kiitos suuresti kaikesta avusta, on ollut äärimmäisen mukavaa tehdä yhteistyötä, kun saamme vastauksia näin nopeasti ja täsmällisesti. Petterille myös suuri kiitos!"

"Kiitos tiedosta ja nopeasta ratkaisusta."

Heidi

”WAU, ei oo häpee olla nopee ☺
Isot kiitokset sulle Mats”

“Haluan vielä erikseen antaa teille asiakaspalautetta erinomaisesta palvelusta. Olemme aina saaneet teiltä todella hyvää palvelua ja kaikkiin pyyntöihin on aina vastattu kiitettävällä laadulla ja nopeudella. Olen henkilökohtaisesti äärettömän iloinen, että saimme koko Sopron siirrettyä omalta palvelimeltamme teille, koska oma tietokonetukemme on täällä melko haasteellista.”

"JESSS ☺, se meni tällä läpi. Kiitos paljon Petteri!"

Anne

“Mahtava juttu, kiitos nopeasta toiminnasta!"

Rita

“Kiitos nopeasta vastauksesta, meiltä on nyt saatu palvelin toimimaan – vika oli siis meillä!"

“Lämpimät kiitokset siis hyvästä yhteistyöstä kanssamme. Tiedän itseni olevan vaativa asiakas ja lähetän teille usein kehitys/muutospyyntöjä. Tarkoitukseni ei ole kuitenkaan hankaloittaa teidän elämäänne, vaan koko ajan myös kehittää ohjelmistoja entistäkin paremmiksi ja toimiviksi.”

“No jopa vastaus tuli nopeasti! Ja hyvä juttu! Kiitos, poista vaan ja lisään
tuon parametrin."

Lisätietoja tai ohjattu demo?

Jos haluat lisätietoja ja/tai ohjatun demon, jätä meille yhteystietosi, niin olemme yhteydessä.

Yhteydenoton aihe: lisätietojaohjattu demo