Henkilöstökoulutusten järjestäminen

Sopro Online

Luo koulutukset helposti ja nopeasti, hyödynnä kopiointitoimintoja ja muokkaa joustavasti. Materiaalit ja oppimistehtävät luot suoraan kursseille ja oppitunneille, jolloin sisällön hallinta on automaattista. Laajempia koulutuksia kuvataan havainnollisilla koulutuspuilla. Näiden avulla luot ryhmä- ja henkilökohtaisia oppimispolkuja, joilla osaamisvajeet täytetään.

Hinnat alkaen 199 €/KK +ALV.

SOPRO ONLINE SISÄLTÄÄ KEHITTYNEET VÄLINEET KOULUTUSTEN HALLINTAAN

Sopro Online sisältää koulutuksen hallintaan kehittyneet välineet, joista voi ottaa käyttöön tarvitsemansa. Haluttaessa järjestelmä toimii koulutukset yhteen kokoavana yrityksen koulutusportaalina, joka sisältää  eri toimittajien koulutustarjonnan sisältöineen. Kokonaisvaltainen koulutustietojärjestelmän ansiosta haastavatkin koulutustarpeet voidaan suunnitella ja toteuttaa helposti hallittavasti. Tämä säästää aikaa ja tehostaa oppimisprosessia.

  • Intuitiiviset ja helppokäyttöiset koulutuspuut

  • Joustavat tavat valita kursseja tarpeen mukaan

  • Ryhmä- ja henkilökohtaiset oppimispolut

  • Oppimistehtävät kiinnitetään suoraan kursseihin, ei erillistä oppimisympäristöä ja kurssihallintaa

  • Helppo resurssien varaus (tilat ja kouluttajat ym.)

  • Videokoulutukset

  • Kurssisuoritukset ja läsnäolot sähköisinä

  • Nimilaput ja todistukset tulosteina

KATSO LISÄÄ

Koulutuksen ja tehtävien kopioiminen

Henkilökohtaistaminen

KOULUTUSPORTAALI

Tyypillisesti yritykset ostavat eri alojen koulutuksia eri koulutusyrityksiltä. Mahdollisesti nämä tarjoavat koulutuspakettejaan omien oppimisalustojensa kautta. Tämä tekee kokonaisuudesta sekavan ja vaikeasti hallittavan koulutuksia ostavan yrityksen ja sen työntekijöiden näkökulmasta, joiden ehdoilla koulutusta kuitenkin kuuluu hankkia.

Sopro Online järjestelmä perustuu ainutlaatuiseen monitoimija-arkkitehtuuriin. Tämä mahdollistaa sen, että koulutusta ostava yritys antaa käyttöoikeudet koulutusta tarjoaville yrityksille, jotka vievät koulutuksen sisällön järjestelmään. Oppimateriaalit ja oppimistehtävät voidaan jakaa LTI-standardin avulla, jota kaikki keskeiset järjestelmätoimittajat tukevat. Yritys säästää hallinnointikuluissa ja mikä tärkeää, työntekijöille tarjotaan selkeä ja yhdenmukainen näkymä omiin oppimateriaaleihin ja oppimistehtäviin, sekä niissä edistymiseen, jolloin oppiminen on tehokasta ja hallittavaa.

PALVELUN LUOTETTAVUUS JA YLLÄPITOPALVELUT

Millaisiin käsiin uskot yrityksesi osaamispääoman?

Arvostatko sitä, että yrityksesi henkilökunnan osaamispääomaa käsittelevää yritystä kuvaavat seuraavat  lauseet:

Yritys on suomalainen ja noudattaa GDPR-asetusta.

Yrityksellä on yli 25 vuoden kokemus henkilötietojen käsittelystä.

Yritys suhtautuu vakavasti näiden tietojen luottamuksellisuuteen.

Yritys käyttää Microsoftin Azuren palvelinkapasiteettia, jonka
palvelimet sijaitsevat EU-alueella. Tiedot varmuuskopioidaan joka yö.

Yrityksellä on käytettävissään palvelinkapasiteettia Suomessa
sijaitsevassa palvelinkeskuksessa niitä asiakkaita varten, jotka tätä edellyttävät.

Millaista tuki- ja ylläpitopalvelua arvostat?

Ylläpito- ja tukipalvelulla on oleellinen vaikutus siihen, saako yritys täysimääräisen hyödyn hankkimastaan järjestelmästä. Tukea on saatava silloin kun sitä tarvitsee, oli sitten kyse teknisestä ongelmasta tai käytössä avustamisesta.

Olemme panostaneet koko 25 vuotisen historiamme hyvin palvelevaan tukeen. Tärkeä syy yrityksemme jatkuvuuteen onkin erinomaiseksi arvioitu tuki- ja ylläpitopalvelumme! Olemme saaneet sen laadusta ja nopeudesta niin myönteistä palautetta, että se saa melkein punastumaan.

Katso alta muutama kommentti, mitä asiakkaamme ovat sanoneet.

Katso mitä asiakkaamme sanovat palvelustamme

"Kiitos suuresti kaikesta avusta, on ollut äärimmäisen mukavaa tehdä yhteistyötä, kun saamme vastauksia näin nopeasti ja täsmällisesti. Petterille myös suuri kiitos!"

"Kiitos tiedosta ja nopeasta ratkaisusta."

Heidi

”WAU, ei oo häpee olla nopee ☺
Isot kiitokset sulle Mats”

“Haluan vielä erikseen antaa teille asiakaspalautetta erinomaisesta palvelusta. Olemme aina saaneet teiltä todella hyvää palvelua ja kaikkiin pyyntöihin on aina vastattu kiitettävällä laadulla ja nopeudella. Olen henkilökohtaisesti äärettömän iloinen, että saimme koko Sopron siirrettyä omalta palvelimeltamme teille, koska oma tietokonetukemme on täällä melko haasteellista.”

"JESSS ☺, se meni tällä läpi. Kiitos paljon Petteri!"

Anne

“Mahtava juttu, kiitos nopeasta toiminnasta!"

Rita

“Kiitos nopeasta vastauksesta, meiltä on nyt saatu palvelin toimimaan – vika oli siis meillä!"

“Lämpimät kiitokset siis hyvästä yhteistyöstä kanssamme. Tiedän itseni olevan vaativa asiakas ja lähetän teille usein kehitys/muutospyyntöjä. Tarkoitukseni ei ole kuitenkaan hankaloittaa teidän elämäänne, vaan koko ajan myös kehittää ohjelmistoja entistäkin paremmiksi ja toimiviksi.”

“No jopa vastaus tuli nopeasti! Ja hyvä juttu! Kiitos, poista vaan ja lisään
tuon parametrin."

Lisätietoja tai ohjattu demo?

Jos haluat lisätietoja ja/tai ohjatun demon, jätä meille yhteystietosi, niin olemme yhteydessä.

Yhteydenoton aihe: lisätietojaohjattu demo